Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj okazało się, ze moja paczka jest już gotowa do odbioru, a nie przyszedł mi SMS ani e-mail z kodem. We wtorek zostanie zwrócona, a mi bardzo zależy aby ja odebrać. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? Jak pozyskać kod? Czy może ktoś miał podobna sytuacje ?
@allegrobookss Powinieneś mieć informację po wejściu w Moje Zakupy
Spróbuj odpalić aplikacje na smartfonie. Tam też jest powiadomienie, jeżeli zostało wysłane.
Niestety nie ma opcji odbierz przesyłkę tylko jest : w doręczeniu. Przesyłka jest już w punkcie, ale kody odbioru nie przychodzą. Czy jest sposób aby poszukać kod?
Za przesyłkę do czasu odbioru odpowiada sprzedający, pisz i pytaj.
Aby odebrać przesyłkę z punktu, wystarczy Ci kod odbioru. Status swojej przesyłki możesz śledzić w zakładce Moje zakupy w szczegółach danego zamówienia, a także w mejlach, smsach i powiadomieniach z aplikacji Allegro.
Gdy przesyłka trafi do punktu, kod odbioru dostaniesz:
Niestety dostałam wiadomość ze dziś czyli wczoraj paczka trafi do twojego punktu odbioru. Już trafiła, ale nie mam kodu aby ja odebrać
@allegrobookss Doprecyzuj proszę czy dostałaś informację, że paczka jest już do odbioru. Jeśli nie, być może nie została poprawnie przyjęta w punkcie.
Takie info dostałam w aplikacji. Paczka jest fizycznie w punkcie odbioru. Jednak nie mam wiadomości z kodem odbioru. Brak SMS oraz e-mail.
@allegrobookss Podaj mi proszę numer tego zamówienia.