Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dziś nadałem paczkę że zwrotem w paczkomacie, lecz zapomniałem napisać na niej kodu zwrotu. Co teraz?
a podałeś chociaż dane odbiorcy czy pustą (nie oznaczoną) przesyłkę wrzuciłeś do paczkomatu? Jeśli są dane odbiorcy jest szansa że dotrze, jeśli nie ma niczego to jest duży problem potem ją zlokalizować i udowodnić, że x paczka jest Twoja.
@Client:52382920 Skontaktuj się z przewoźnikiem !!!
infolinia
Powinna dojść bo etykiety naklejają po wyjęciu z paczkomatu 😉
@kostas11 Owszem, ale umieszczenie kodu zwrotu na przesyłce jest wymagane, jakby nie było.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Client:52382920 jeżeli dostałeś kod to i numer przesyłki powinien być do wiadomości dołączony,jeżeli będziesz miał w historii że kurier odebrał,a potem cisza znaczy że paczka dotarła na sortownie i dostała nowy numer.Napisz na pomoc@inpost albo na infolinie zadzwoń bo szybciej i powiedz ze prosisz o nowy numer przesyłki zwrotnej.Pamiętaj ze ten pewnie dostaniesz dopiero w godzinach wieczornych więc albo dzwoń wieczorem albo na następny dzień
@grubcio2987 Przy zwrotach inpostem jest tak, że gdy kurier wyjmuje taką przesyłkę z paczkomatu i nalepia na nią etykietę zwrotną (zamiast nr-u zwrotu), to nr takiej przesyłki dostaje się sms-em.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
ale numer paczki i tak jakiś do śledzenia dostanie 🙂
@grubcio2987 No dostanie, sms-em właśnie (jak wyżej pisałem)😛
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:52382920 uporządkujmy pojawiające się tu informacje, wiele osób pisze, słusznie zresztą, że :
Przy wyciągnieciu paczki z paczkomatu, kurier powinien nakleić etykietę zwrotu na paczkę.
Jest to prawda, w momencie włożenia paczki do skrytki, do skrytki przypisany jest numer zwrotu.
Natomiast w sytuacji, gdy numer nie został umieszczony na paczce choć powinien, może dojść do pomyłki, czy to ze strony kuriera, czy sortowni.
Jak najlepiej postąpić w tej sytuacji?
Skontaktować się z InPostem, przedstawić sytuację i poprosić o sprawdzenie, czy z paczką wszystko jest w porządku oraz czy otrzymała odpowiednią etykietę.
Numer zwrotu widać w 2 miejscach, przynajmniej tak jest u mnie. W momencie nadania go w paczkomacie pojawia się numer w aplikacji mobilnej InPost, dodatkowo w managerze InPost w zakładce "Historia operacji "pojawia się numer opisany"Opłata za przesyłkę bez etykiety nadaną w paczkomacie " i z obciążeniem 0 zł. Więc jako sprzedająca zawsze jestem na bieżąco co się dzieje ze zwrotem 🙂