anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kuponu za wymienione monety

Allonia
#7 Wielbiciel#
otrzymałam komunikat:
Wymieniłeś 10 Monet. Wymiana zebranych monet na kupon.

Wymiana: 11.05.2021 16:47.

Podobno do 24 godzin powinnam otrzymać kupon ale go nie ma. Gdzie mogę to zgłosić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Allonia
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za podpowiedź. Zakładka monety i kupony sprawdzana 150 razy i nie ma tam kuponu. 

Również nie wyświetla się przy próbie zapłaty za kupiony towar. Jest tylko komunikat, że nie mam monet

oznacz moderatorów

kama2080
#1 Nowicjusz#

Niestety mam identyczny problem... Monety zniknęły, powinny być wymienione na Kupon i nie ma teraz ani monet ani kuponu ;/

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kama2080 sprawdziłam i widzę Kupon 20 złotowy na Twoim koncie. Czy możesz sprawdzić jeszcze raz zakładkę Kupony? Jest do wykorzystania przy zakupach za minimum 40 zł, a możliwość wykorzystania go przy zakupie pojawi się w formularzu dostawy i płatności po wybraniu metody płatności (np. szybki przelew lub karta). Jeśli go wciąż nie ma, daj proszę znać, wyjaśnię to dla Ciebie! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów