Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od jednego ze sprzedawców zakupiłam skarpetki. Chce wystawić ocenę produktu ale nie mogę. Jest możliwości tylko oceny sprzedawcy.
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/7a359d66-54c0-3558-965d-bcab5c9cf266
@Client:69502641 a odebrałaś już przesyłkę z tym zamówieniem? Pokaż mi proszę zrzut swojego ekranu, gdzie jest pole do oceny produktu.
Tak, tego samego dnia.
Tam sa warunki żeby wystawić ocenę produktu, spełniasz je?
@Client:69502641 a czy to Ty kliknęłaś "przesyłka odebrana"? Z tego co widzę, to był to odbiór osobisty w sklepie sprzedającego, więc nie mamy statusu, który potwierdza otrzymanie przesyłki.
Sprawdź proszę, czy gdy wejdziesz w "oceń sprzedającego" po wybraniu oceny polecam/nie polecam i gwiazdek nie pojawi się także możliwość oceny produktu.
Tak kliknęłam. Nie mam takiej możliwości. Załączam screeny.
@Client:69502641 wystaw proszę ocenę sprzedającemu, wtedy powinna pojawić się możliwość ocenienia produktu.
Zrobione. Cały czas brak możliwości oceny produktu.
@Client:69502641 Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@Client:69502641 Paczka nie była śledzona (ze względu na odbiór osobisty) i dlatego możliwość ocenienia pojawia się w takich przypadkach dopiero 7 dni po zamówieniu. Spróbuj wystawić ocenę jutro po godzinie 13:00, ewentualnie w środę 🙂 Dziękuję za cierpliwość!