Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego pozwalacie sprzedawcom na wysyłkę towaru kurierem DPD dla kodów pocztowych które DPD ma wyłaczone do odwołania z powodu powodzi? Pilnie potrzebowałam produktu, wybrałam kuriera a teraz się okazuje, że wylosowałam DPD. Dlaczego nie już możliwości wyboru kuriera w Smart?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Client:118046128 COOOOOOOO????? ,, Dlaczego pozwalacie sprzedawcom na wysyłkę towaru kurierem DPD...,,
Musisz wiedzieć jedno , to nie sprzedawcy wysyłają w ciemno , tak to prawda w ramach smart klient nie ma mozliwoci wyboru kuriera , ale to ALLEGRO NARZUCA SPRZEDAWCOM KURIERA , sprzedawca nie ma mozliwosci wygenerowania w ramach smart innej etykiety niż ta konktetnie , która została narzucona przez allegro i przypisana deo transakcji ,
... więc chyba dobrze zadałam pytanie. Nie rozumiem Twojego wzburzenia.
@Client:118046128 bardzo dwuznacznie , Twoje pytanie powinno brzmieć , ,, DLACZEGO ,,NARZUCACIE !!!!,, SPRZEDAWCOM .....dalej może być po Twojemu .
@Client:118046128 To decyzja Allegro, oni wybierają przy Smarcie jaki będzie kurier, sprzedający ani kupujący nie wybierają.
Dlatego pytam moderatorki dlaczego Allegro na to pozwala.
To nie tak, że pozwala. Zmusza. Wybiera za nas. Profity od firm transportowych i opłaty dodatkowe to też kasa dla 5000 pracowników.
Jako sprzedający nie mamy możliwości ingerencji w wybór kuriera i kontroli kodów pocztowych. Dowiadujemy się w chwili generowania etykiety.
Jako kupujący, również nie wiem, co wylosuję.
TAKIE TO KOŁO FORTUNY ...
Uderz w stół a nożyce się odezwą. Powtórzę jeszcze raz - moje pytanie jest skierowane do Allegro. Co ciekawe jak zgłaszałam zwrot to od razu był komunikat, że kurier DPD jest niedostepny na moim kodzie pocztowym, więc nie rozumiem czemu przy zamówieniach to nie działa i Allegro nie "losuje" innego dostępnego kuriera. DHL, Inpost normalnie obsługują mój kod pocztowy.
@Client:118046128 hallo..halloo , tu nożyce ... wybieraj dostawy do automatów lub do punktu , problem ustąpi , a DHL i tak wrąbie Ci paczkę do punktu bez próby doręczenia , to norma , Inpost nie ma kurieraw smart .... problem widzisz sam się rozwiązał .
Rzeczywiście 2 metrowe słupy do płotu zamówię sobie do automatu. Jak widzisz... problem sam się jednak nie rozwiązał.
HALO HALO - tu nożyce 🙂
Oni nie pozwalają oni do tego zmuszają. Sprzedawca ma 2 opcje do wyboru. 1wsza sprzedawać bez smart = połowa sprzedaży i negatywy za brak smarta. Druga włączyć wszystkie metody dostawy wymagane przez allegro jak: allegro one, DPD, Orlen, Ups, DHL, Pocztę. Nie ważne że któreś np nie obsługuje większych paczek, które on nadaje, lub w ogóle nie obsługuje tego kodu. Nie ważne, że po 3 paczki podjeżdża 3ech różnych kurierów co jest bardzo ekologiczne zdaniem allegro. Nie ważne, że zgarnia potem negatywy za opóźnienia najbadziewniejszych form wysyłek... Wszystko dla dobra klienta i tak ma być, bo allegro tak powiedziało.
@Client:118046128 sprzedający ze względu na gabaryt w Smart! udostępnia tylko kuriera DPD. To nie my go wybraliśmy.
To dlaczego ukrywacie nazwę kuriera przy wypełnianiu dostawy? Dawniej od razu było widać jakimi kurierami sprzedawca wysyła paczkę i można było sobie wybrać DPD, DHL czy co tam komu pasowało, ewentualnie wybrać innego sprzedawcę. Po co te utrudnienia dla kupujących (ponoć jesteście nastawieni prokliencko)?
Proszę o wyjaśnienie, dlaczego nie widać nazwy kuriera jakim wysyła sprzedawca w Smart?
Co teraz będzie - DPD dostarczy mi tą paczkę czy mam kupować u kilkunastu sprzedawców aż może trafię jakiegoś co wysyła nie DPD, a u reszty zgłosić zwroty co wygeneruje dla nich i dla Allegro olbrzymie koszty jak np dopiero za 11 razem trafię na sprzedawcę co wyśle mi to np. Pocztexem, a wszyscy do tej pory nadali już paczki DPD. Tak mają teraz wyglądać zakupy na Allegro?
@Client:118046128 teraz jest moda na otwieranie się do ludzi , 2 metrowe ogrodzenie to obciach .
Błagam, litości ... a może słupek trzeba jeszcze 0,4 metra wkopać w ziemię? Brawo 👋 , powodzenia w stawianiu słupków ogrodzeniowych bez wkopywania. Zbłaźniłeś się wystarczająco, proszę nie pisz już więcej w tym wątku jak nie masz nic sensownego do dodania bo temat dotyczy zupełnie innego zagadnienia i jest skierowany do Allegro i ich moderatorów.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Client:118046128 na formularzu dostawy i płatności można wybrać opcję "Kurier" w Smart!, w ramach której to my wybieramy przewoźnika, kierując się czasem dostawy i historycznymi danymi. Natomiast w tym przypadku sprzedający udostępnia w Smart! kuriera DPD, więc nie można wybrać innego, aby skorzystać z dostawy w ramach Smart!
Widać to w ustawieniach dostawy w ofercie:
Na formularzu dostawy i płatności, gdy zakup kwalifikuje się do Smart! widać jedynie kuriera Smart!:
Gdy zakup nie kwalifikuje się do dostawy w ramach Smart! przewoźnik jest widoczny:
Robimy to w ramach testu, więc dziękuję za podzielenie się Twoją opinią.
Z tego co widzę, przesyłki zostały dzisiaj wydane do doręczenia, czy otrzymałaś wiadomość e-mail od DPD w tej sprawie?
BRAWO DLA MODERATORA, to taka świetna i wyczerpująca odpowiedź wszyscy zadowoleni, a allegro od wszystkiego już umyło ręce a sprawa zamieciona pod dywan. Standardowo winny sprzedawca. Choćby sprzedawca udostępnił wszystkich możliwych kurierów z całej listy to i tak szanowne allegro do smarta przypisze dpd kuriera który nie doręcza paczek bo nie musi zgodnie z regulaminem dpd kurier wali paczkami do punktu, a odbiorca musi sam je z punktu odebrać mimo że wybrał dostawe do domu. To takie super nowoczesne allegro z przewoźnikami, a to wszystko aby zadowolić sprzedawców i kupujących. jaja jak berety.