Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam kilka skonfigurowanych metod płatności na swoim profilu.
Podczas transakcji zakupu nie miałem możliwości wyboru sposobu, został automatycznie wykonany jeden ze sposobów, którego nie chciałem użyć.
Transakcja jest "zawieszona", ponieważ oczekiwane jest dokończenie płatności.
Nie mogę nic zmienić.
Czy da się jakoś "odblokować" proces płatności tak aby mozna było wybrać inny sposób?
Pozdrawiam i proszę o wskazówkę.
@jaro-20 Spróbuj anulować, i ponownie wybrać preferowaną metodę płatności. Dlaczego nie mogłeś wybrać tego sposobu który chciałeś?
Dziękuję.
Opisując problem nie miałem opcji "anuluj płatność". Widocznie musiało upłynąć trochę czasu.
Nie wiem dlaczego nie pojawiły się opcje metody płatności, pierwszy raz mi się tak zdarzyło.
Pozdrawiam