anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wyboru sposobu płatności podczas transakcji zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
jaro-20
#2 Obserwator#

Mam kilka skonfigurowanych metod płatności na swoim profilu.

Podczas transakcji zakupu  nie miałem możliwości wyboru sposobu, został automatycznie wykonany jeden ze sposobów, którego nie chciałem użyć.

Transakcja jest "zawieszona", ponieważ oczekiwane jest dokończenie płatności.

Nie mogę nic zmienić.

Czy da się jakoś "odblokować" proces płatności tak aby mozna było wybrać inny sposób?

Pozdrawiam i proszę o wskazówkę. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
pinsplash
#21 Demiurg#

@jaro-20 Spróbuj anulować, i ponownie wybrać preferowaną metodę płatności. Dlaczego nie mogłeś wybrać tego sposobu który chciałeś?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
jaro-20
#2 Obserwator#

Dziękuję.

Opisując problem nie miałem opcji "anuluj płatność". Widocznie musiało upłynąć trochę czasu.

Nie wiem dlaczego nie pojawiły się opcje metody płatności, pierwszy raz mi się tak zdarzyło.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów