anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak numeru listu przewozowego

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

 

Mam pilną sprawe. Natomiast zakupiłam koszulkę piłkarską 12 grudnia 2022.  28 grudnia napisałam do tej osoby i dostałam odpowiedź, że nie ma jeszcze numeru przewozu. Wczoraj napisałam to dostałam odpowiedź, że jest w drodze. Napisałam dzisiaj, że proszę o numer dlatego, że Allegro napisało komunikat. „Przesyłka opóźniona z powodu braku numeru listu przewozowego. Czekam nadal na odpowiedź. Co mam w takiej sytuacji zrobić? 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:101636290 Cześć. 🙂 Przykro mi, ale sprzedający nie wprowadził żadnych danych o wysyłce. Najlepiej będzie, jeśli napiszesz bezpośrednio do niego i poprosisz o numer listu przewozowego.

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Dobrze dziękuje, a jeśli nie odpisze, albo nie poda to co wtedy? Zapłaciłam przez Allegro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W dyskusji ma 24godz na odpowiedź.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:101636290 Wtedy daj znać, nie zostawimy Cię bez pomocy 🙂 

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Otworzyłam dyskusje jednak pani/pan odpowiedzial prywatnie taka wiadomoscia.

 

„Wyskakuje bo numer przesyłki nie jest wprowadzony i algorytm Allegro rozsyła takie info.Wrócę po nowym roku to podeśle, tymczasem świętuje już w Zakopcu

Pozdrawiam.

 

w allegro pisze ze przesylka ma dojsc do 5 stycznia, ale pisze ze wystapil bład bo sprzedajacy nie wprowadzil linku. Co w takiej sytuacji zrobic? Czekac?

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

Czekać.

I omijać tego sprzedawcę w przyszłości. 

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Witam mam pilną sprawę ostatnio też o tym pisałam. Zamówiłam paczkę 12 grudnia. Zapłaciłam blikiem i spytałam sprzedawcy do ilu dni nadaje pani przesyłke (przesyłka zza granicy) 16 grudnia paczka ponoć została przesłana firmie spedycyjnej. 28 grudnia spytałam się sprzedawcy co z przesyłką i napisała, że jest w drodze. 29 grudnia wyskoczył mi błąd na allegro, że czas oczekiwania może być opóźniony ponieważ nadawca nie wprowadził linku do śledzenia przesyłki, a więc spytałam o link pani napisała, że nie jest wprowadzony i dlatego allegro się czepia i, że po nowym roku mi poda. Dzisiaj napisałam co z tym linkiem i wysłała mi go w wiadomości poszłam sprawdzić i jest komunikat ze tylko etykieta jest nadana. Napisałam do tej pani, a ona na to; 

 

 

„Narazie nigdzie nie wprowadzac linku prosze
Dopiero jak dotrze do Polski
Dzień przed dostawą i w dniu dostawy otrzyma Pani sms z poczty polskiej z dokladna datą dostawy
I proszę cierpliwie czekac, bo to jest mega irytujące taka upierdliwosc” 

 

I napisałam, ze dzwonilam do pocztexu ze nie jest jeszcze wyslana i zeby zapytac nadawcy o to i dostalam odpowiedz. 

„Co pani za głupoty pisze?
Pani mnie chce instruować ?
Paczka jest w drodze
Do 2 tygodni dotrze najpóźniej
To tyle z mojej strony
Proszę czekac na sms z pocztexu” 

 

 

 

co mam w takiej sytuacji zrobić? Czekać? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:101636290 A jak się kontaktujesz ze sprzedającym>przez Allegro ? otwórz dyskusję jak minął czas wysyłki tam masz pomoc Allegro, na zwykłym :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Otworzyłam dyskusje jednak pani/pan odpowiedzial prywatnie taka wiadomoscia.

 

Wyskakuje bo numer przesyłki nie jest wprowadzony i algorytm Allegro rozsyła takie info


Wrócę po nowym roku to podeśle, tymczasem świętuje już w Zakopcu
Pozdrawiam. 

 

w allegro pisze ze przesylka ma dojsc do 5 stycznia, ale pisze ze wystapil bład bo sprzedajacy nie wprowadzil linku. Co w takiej sytuacji zrobic? Czekac?

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:101636290 tani zakup z Chin?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 wyjaśniam tę sytuację z odpowiednim działem, poczekaj proszę na naszą odpowiedź. Nie martw się, możesz liczyć na nasze wsparcie w tej sytuacji 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

tu opisalam cala sytuacje;

 

Witam mam pilną sprawę ostatnio też o tym pisałam. Zamówiłam paczkę 12 grudnia. Zapłaciłam blikiem i spytałam sprzedawcy do ilu dni nadaje pani przesyłke (przesyłka zza granicy) 16 grudnia paczka ponoć została przesłana firmie spedycyjnej. 28 grudnia spytałam się sprzedawcy co z przesyłką i napisała, że jest w drodze. 29 grudnia wyskoczył mi błąd na allegro, że czas oczekiwania może być opóźniony ponieważ nadawca nie wprowadził linku do śledzenia przesyłki, a więc spytałam o link pani napisała, że nie jest wprowadzony i dlatego allegro się czepia i, że po nowym roku mi poda. Dzisiaj napisałam co z tym linkiem i wysłała mi go w wiadomości poszłam sprawdzić i jest komunikat ze tylko etykieta jest nadana. Napisałam do tej pani, a ona na to; 

 

 

„Narazie nigdzie nie wprowadzac linku prosze
Dopiero jak dotrze do Polski
Dzień przed dostawą i w dniu dostawy otrzyma Pani sms z poczty polskiej z dokladna datą dostawy
I proszę cierpliwie czekac, bo to jest mega irytujące taka upierdliwosc” 

 

I napisałam, ze dzwonilam do pocztexu ze nie jest jeszcze wyslana i zeby zapytac nadawcy o to i dostalam odpowiedz. 

„Co pani za głupoty pisze?
Pani mnie chce instruować ?
Paczka jest w drodze
Do 2 tygodni dotrze najpóźniej
To tyle z mojej strony
Proszę czekac na sms z pocztexu” 

 

 

 

co mam w takiej sytuacji zrobić? Czekać? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 w takiej sytuacji poczekajmy czy w wyznaczonym terminie otrzymasz przesyłkę lub wiadomości od przewoźnika. Jeśli nie otrzymasz żadnej informacji na temat tej przesyłki w przewidywanym czasie (czyli do 5.01) to daj proszę znać. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

Witam nie dostałam żadnej informacji od przewoźnika, ani paczki ani informacji. 

oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Sytuacja którą opisywałam ostatnio. Paczka miała dotrzeć do dzisiaj. Pani wmawia mi, że jeszcze 2 tygodnie. Zapłaciłam 215 złoty blikiem a paczki nie ma ani info Czy dostane ten zwrot pieniędzy? Proszę o odpowiedź

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:101636290 czemu nie piszesz w poprzednim wątku ? napisz coś więcej bo za mało informacji podałaś 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 dziękuję za informację, przykro mi, że nie otrzymałaś informacji na temat przesyłki. Konsultuję Twoją sprawę, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101636290 wracam z informacjami, w tej sytuacji napisz proszę do sprzedającej i wyznacz konkretny termin na dostarczenie przesyłki z zastrzeżeniem, że po jego przekroczeniu, odstąpisz od umowy.  Ważne, żeby był to termin realny do wykonania.
Dopiero wówczas, gdyby termin został przekroczony, a sprzedająca nie zwróci Ci wpłaty, będziemy mogli zaproponować Ci złożenie wniosku w ramach rekompensaty. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:101636290
#7 Wielbiciel#

 Pani napisała, że do dwóch tygodni… Obliczyłam, że gdzieś ok do 19 stycznia. 

oznacz moderatorów