Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam pilną sprawe. Natomiast zakupiłam koszulkę piłkarską 12 grudnia 2022. 28 grudnia napisałam do tej osoby i dostałam odpowiedź, że nie ma jeszcze numeru przewozu. Wczoraj napisałam to dostałam odpowiedź, że jest w drodze. Napisałam dzisiaj, że proszę o numer dlatego, że Allegro napisało komunikat. „Przesyłka opóźniona z powodu braku numeru listu przewozowego. Czekam nadal na odpowiedź. Co mam w takiej sytuacji zrobić?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam dostałam dzisiaj sms od „PP.SA”
„Dn. 2023-01-09 zostala do Ciebie nadana przesylka Pocztex https://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/?numer=PX1058573264”
jednak gdy wchodzę w link jest tylko informacja, że przesyłka została jedynie zarejestrowana w systemie. Pani nie nadała nadal przesyłki nie wiem o co chodzi. Już nawet nie oczekuje na tą przesyłke jedynie na zwrot pieniędzy.
@Client:101636290 czy wyznaczyłaś sprzedającej konkretny termin dostawy z zastrzeżeniem, że po jego upływie odstąpisz od umowy? Jeśli tak, to czy ten termin minął?
Ze śledzenia przesyłki wynika, że została utworzona 2 stycznia, natomiast wiadomość wskazuje, że nadano ją dzisiaj, więc powinna być w drodze do Ciebie.
Nie wyznaczyłam ponieważ Pani sama powiedziała, że dotrze do dwóch tygodni więc ustąpiłam. Napisałam jej jednak, że jak nie dotrze to będę chciała zwrot. Boje się też że ten sms może być fałszywy. Pani sama mówiła, że przesyłka jest w drodze, a teraz się okazuje, że dopiero jest nadana.
@Client:101636290 proponuję więc zrobić tak: napisz proszę wyraźnie w wiadomości do sprzedającej, że czekasz na przesyłkę do np. 19.01.2023 (tutaj tylko sugestia, jeśli przesyłka została faktycznie nadana dziś, to możesz wyznaczyć krótszy czas np. do końca tego tygodnia) po tym czasie odstępujesz od umowy i oczekujesz zwrotu wpłaty.
Jeśli sprzedająca nie zwróci wpłaty, daj proszę znać.
Trudno mi się wypowiadać w imieniu sprzedającej, ale być może przesyłka była w drodze do niej i to miała na myśli.
Nie martw się, ponieważ ten zakup jest chroniony i jeśli nie otrzymasz zwrotu wpłaty od sprzedającej będziesz mogła liczyć na nasze wsparcie.
Napisałam do sprzedającej wiadomość. Dla mnie to bardzo dziwne bo pisało, że przesyłka ma dojść do 5 stycznia, a paczki jak nie było tak nie ma.