
RLis
#10 Popularyzator#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-08-2020
11:40
dwa przedmioty w koszyku, zakupiłem i już miałem płacić ale stwierdziłem że nie zaznaczyłem chęci otrzymania faktury, zakup anulowałem
chcę dokonać ponownego zakupu tych samych przedmiotów i nie mam możliwości zaznaczenia faktury - o co chodzi?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-08-2020
11:48
Sprzedawca może nie wystawiać faktur. W opisie ofert, w sekcji Parametry widzisz, czy sprzedawca wystawia faktury.
oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-08-2020
12:02
racja, nie zauważyłem tego że sprzedawca nie wystawia faktur - mój błąd
oznacz moderatorów