Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzis na emailu otrzymalem informacje o uzyskaniu kuponu -20zl. Z tego co wyczytalem wynika, ze ma sie pojawic opcja przy dostawie i platnosci do wykorzystania ow kuponu. Zadnej takiej opcji nie widze, nawet po odswiezaniu strony, wylogowywaniu sie etc Dodam ze zakup jest powyzej 40 zl, ani nie jest on czescia kategorii ktorych kupon nie obejmuje
A ten mail to od kogo?
@Client:45280962 a czy na formularzu płatności i dostawy wybierasz opcję płatności płatną z góry? Widzę kupon na Twoim koncie, powinien on się pojawić na formularzu, ale może nie zaznaczyłeś płatności z góry? Kupon będzie widoczny w części "Twoje zniżki".
Nie widze nigdzie opcji "platnosc z gory", tylko metody dostawy, a tam: za pobraniem, kurier etc. po zaznaczeniu jakiejkolwiek opcji nic sie nie pojawia.
@Client:45280962 te metody nie są określone w ten sposób na formularzu, ale wystarczy, że wybierzesz płatność kartą płatniczą, Google Pay, BLIKiem czy przelewem.
A "Twoje zniżki" powinny się również pojawić.
Wybralem metode dostawy "kurier za pobraniem" wiec metody platnosci nie pojawialy sie... a co za tym idzie takze kupon. Mam rozumiec ze kupon nie jest dostepny w tej formie platnosci i dostawy?
@Client:45280962 tak dokładnie 🙂 Kupon jest możliwy do wykorzystania tylko w przypadku płatności z góry, więc pojawi się dopiero gdy zmienisz sposób dostawy oraz wybierzesz płatność z góry.