Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Jarekp148 testujemy różne opcje wyświetlania listy wyszukiwania. Nie jest to błąd czy wina aktualizacji. Jest to test, z którego nie można się wypisać. Po jego zakończeniu będziemy wyciągać wnioski przed ewentualnymi dalszymi wdrożeniami w tym zakresie.
Aaa czyli kit że kupujący i sprzedający się wściekają , dodanie opcji rozłącz lub jej pozostawienie jest nie do ogarnięcia przez informatyków allegro. I tak już od miesięcy test sobie trwa a problem jest coraz większy. U mnie dzisiaj też opcja rozłącz zniknęła , znalezienie interesującego przedmiotu to mordęga , trzeba się wylogować żeby to wyglądało normalnie i dąło się korzystac . Ale fajnie jest tak mieć użytkowników w d....
Aby to ominąć trzeba zaznaczyć "szukaj też w opisach ofert", wtedy wyszukiwarka nie grupuje ofert i wyświetla jak dawniej, nawet gdy jest się zalogowanym. Ale coś za coś, w wynikach wychodzą też inne "niechciane" ofery i trzeba to odsiewać. Mimo tego, jak dla mnie, to i tak lepsze niż te pogrupowane wyniki.
Jeśli można podpowiedź gdzie jest to "szukaj też w opisach ofert"
Jak zaczniesz pisać w szukajcie na apce, to na samym dole jest takie coś gdzie jest napisane "wszystkie kategorie", "tytuły ofert". Rozwiń to i tam jest opcja szukania w tytułach i opisach.
To na desktopie. Na przeglądarce mobilnej i apce instrukcje poniżej:
Dzięki ale to też mi chyba ukradli.
Kurde, sorry, wkleiłem instrukcję do apki. xD
Na desktopie zacznij coś pisać w szukajce i tam się pojawi ptaszek do zaznaczenia "szukaj też w opisach ofert".
Dzięki Ci o Zbawco, znów jestem w domu. Żona znowu będzie zła że kupuje sprzęt.
@ayo80 Czy testy zakończą się dla wszystkich w tym samym czasie czy nie koniecznie? Pytam bo odliczam do tego dnia. Z moich obserwacji - jak znasz konkretny model sprzętu który chcesz kupić to się przemęczysz i znajdziesz, ale jak np szukasz perfum na prezent w kwocie do 200 PLN i nie wiesz co byś chciał to jest dramat żeby znaleźć cokolwiek i żeby móc sobie porównywać. Ostatnio szukałem herbaty - takiej którą okresowo kupuje. W wyszukiwarce nie znajdywało wcale - przez historię zakupów była dostępna. Generalnie to niedopracowane i kulawe rozwiązanie i jak musi to powinno zostać jedynie w formie opcji.
@Tasiorsa nie znam dokładnego terminu zakończenia tego testu. Na pewno będziemy z niego wyciągać wnioski.
Jedyne co potraficie, to wyciągać błędne wnioski. Bo to, co można o Was powiedzieć, to to, że nie liczycie się ze zdaniem - zarówno oferentów zamieszczających ogłoszenia na platformie, jak i osób kupujących.
Gdybyście wsłuchiwali się w głosy WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW, zauważylibyście już na samym początku wprowadzenia "testów tego udogodnienia" ostry sprzeciw. A tak to macie w głębokim poważaniu Użytkowników, pisząc tylko "słodki korporacyjny bełkot", który sami kupujecie. Nie zauważacie, że większość Użytkowników już dawno nie kupuje tej Waszej "oklepanej bajeczki".
Staczacie się po równi pochyłej. Z kolei Wasze tłumaczenia są mętne i pokrętne.
Jestem użytkownikiem Smart. Czy mogę się ubiegać o zwrot za wykupienie usługi, jeżeli utrudniacie mi zamawianie zakupów? Przed chwilą byłem zmuszony zamówić coś z portalu na pierwszą literę alfabetu, bo allegro stało się mniej czytelne (co swoją drogą jest wybitnym osiągnięciem, bo konkurencja bardzo nisko postawiła poprzeczkę). Gdzie mogę napisać reklamacje?
"Oczywiście, można zrezygnować w zakładce [Konto] -> [Allegro Smart!] -> [ Zarządzaj Smart!]."
ASGuitars - jeżeli zrezygnujesz, musisz uzbroić się w cierpliwość. Lollegro zwraca kasę za smarta, dopiero po dwóch tygodniach. Ja zrezygnowałem w zeszłym tygodniu i jeżeli się nie mylę, kasa zostanie mi zwrócona dopiero 22 sierpnia. Chyba nie muszę dodawać, jak bardzo mnie to wkurza (chciałoby się napisać inaczej).
No, trudno, ale co zrobić, to prywatny folwark. Łysy zza oceanu się tylko ucieszy.
A teraz mi powiedzcie jak to jest - hokejowy klub Re-Plast Unia Oświęcim, na swoim FB, napisał, że wsłuchali się w głos kibiców i postanowili uruchomić sprzedaż biletów online na mecze Hokejowej Ligi Mistrzów, a lollegro, ma Nas tam gdzie Księżyc nie dociera...
Niespełna 18 lat korzystania z allegro, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Kupowałem na allegro, mimo, że często jest drożej, bo mogłem szybko znaleźć to, czego potrzebowałem i kupić dosłownie kilkoma kliknięciami. Teraz szybciej jest znaleźć dany produkt w google, założyć konto bezpośrednio w sklepie internetowym sprzedawcy i zamówić, niż przebijać się przez widok połączonych ofert.
Dobry wieczór, bardzo proszę moderatorów o umożliwienie wyłączenia opcji łączenia ofert na moim koncie. Proszę uwzględnić moje konto do zakończenia tych testów, nie chcę opcji łączenia ofert, na moim koncie może taka opcja nie istnieć. Z góry dziękuję, za pozytywne działania w tym kierunku.
Robert
Czy ktoś ma podobny problem, że zniknął mu przycisk połączenia i rozłączenia ofert? Nie mogę rozłączyć ofert przez co nic nie da się kupić/obejrzeć. Lista ofert po prostu jest nieczytelna (kilka połączonych ofert tego samego produktu - co to ma dać?). Próbowałam innej przeglądarki, wyczyszczenia historii, ciasteczek, trybu prywatnego - nic. Jedyne co pomaga do wylogowanie się z konta. A teraz korzystanie bez rozłączenia produktów to masakra. Fakt dawno nie kupowałam na Allegro, ale teraz nie zachęta to do robienia zakupów.