anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak płatności mobilnych w pekao

szcywinski
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

kiedyś kupując na Allegro na urządzeniach mobilnych można było bez problemu płacić aplikacją PeoPay. Obecnie jedyna opcja dla banku pekao to normalne logowanie do serwisu internetowego z użyciem hasła. Podobnie na urządzeniach desktopowych, kiedyś dało się zapłacić używając kodu QR, obecnie trzeba się logować do systemu. Myślałem, że to problem po stronie banku, ale w sklepach korzystających z innych pośredników płatności (np. Przelewy24), płatności mobilne działają jak wcześniej. Czy to jakieś chwilowe zmiany, testy? Użeranie się z maskowanym hasłem przy każdej płatności na allegro jest niestety mało wygodne.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@szcywinski Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj, gdy dowiem się więcej.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@szcywinski Z informacji, które otrzymałam wynika, że po naszej stronie nie było zmian w ostatnim czasie - wciąż udostępniamy szybki przelew.

Jeśli wybierzesz płatność przelewem online, przekierujemy Cię na stronę logowania do banku. Możliwość logowania przez kod QR może być niedostępna, ponieważ to od banku zależy jakie opcje udostępnia w naszym serwisie (np. brak płatności PeoPay).

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

szcywinski
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Postaram się w takim razie poruszyć tę kwestię po stronie banku. 

oznacz moderatorów