anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pieniedzy po zwrocie

Evedrew
#7 Wielbiciel

Witam, zwróciłam zakup dokonany przez PayU. Sprzedawca dwukrotnie przesłał informację o zleceniu zwrotu jednak pieniądze nadal nie pojawiły się ani na koncie payu allegro, ani na moim koncie bankowym. Ostatecznie zakup payu musiałam spacic sama. W czym tkwi problem? Decyzja o zwrocie zawsze skutkowała natychmiastowym pojawieniem się pieniędzy, tym razem czekam od 28.07. Kiedy otrzymam pieniądze? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Evedrew Podaj mi, proszę, numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Evedrew
#7 Wielbiciel

f36523d1-40b7-11f0-ac75-d98257577859

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Evedrew Pierwszy zlecony przez sprzedającego zwrot został anulowany, a drugi nie jest jeszcze przetworzony.

Druga próba zwrotu miała miejsce wczoraj. Jeśli po upływie 24 godzin, nie zakończy się poprawnie (np. z powodu braków środków na saldzie sprzedającego w Allegro Finanse), sprzedający będzie mógł ją ponowić.

Nie ma tu błędu po naszej stronie. W sprawie szczegółów powinnaś się skontaktować ponownie ze sprzedawcą. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Evedrew
#7 Wielbiciel

Dziękuję 

oznacz moderatorów

Evedrew
#7 Wielbiciel

Potrzebuję dalszej pomocy w sprawie, o której pisałam wczoraj (po zwrocie zakupów, sprzedający dwukrotnie zlecił zwrot, jednak pieniądze nie pojawiły się. Monitoruje wpływy. Sprzedający nie odpowiada na pytania). Numer zamowienia: f36523d1-40b7-11f0-ac75-d98257577859. Jestem bezsilna, czy allegro też? 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ma 24h na odpowiedz w weekendy czas nie leci może odpisze w poniedziałek

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Evedrew Jak zlecił automatyczny zwrot to wcale nie znaczy że kasa do Ciebie wpłynie ,bo sam musi mieć jakieś środki z transakcji a nie zawsze jest sprzedaż. Sam niedawno zlecałem dwukrotnie i bezskutecznie po czym zrobiłem zwykły przelew . Sprzedawca jednak powinien odpowiadać na pytania ,no chyba że nie jest w stanie.

oznacz moderatorów

Evedrew
#7 Wielbiciel

To już trwa od 28.07. A ostatnie info o zleceniu zwrotu od przedwczoraj. W końcu stwierdziłam, że to nie możliwe żeby orzrkew szedł tak długo. A teraz jestem z kropce.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Evedrew coś taki w gorącej wodzie kąpany ?, od 28 do dzisiaj mija 11 dni , zgodnie z UK ma jeszcze 3 dni na zwrot środków .

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Evedrew jak nie ma odpowiedniej kwoty do zwrotu przez allegro to może będzie chciał zwrócić na wskazane konto bankowe.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:44052296 tyle że allegro dla dobra kupujących wywaliło przy odstąpieniu podawane konta 🙂 i tak sprzedawca walczy żeby zwrócić przez allegro od tygodnia 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Evedrew, gdyby w dalszym ciągu pojawiły się problemy ze zwrotem oraz brakiem kontaktu ze sprzedającym, najlepszym rozwiązaniem będzie założenie dyskusji ze sprzedawcą. Możesz to zrobić tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje. W razie potrzeby możesz skorzystać z funkcji [poproś o pomoc allegro]. 

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Evedrew
#7 Wielbiciel

Thx. Dzwoniłam do sprzedającego, długa historia... ostatecznie chyba będzie ok. Co do otwarcia dyskusji, już to próbowałam robić i mnie blokowało ponieważ sprzedający zwrot zlecił a to, że kasa nie wpływała na konto przez kolejne dni nie miało znaczenia dla systemu.

oznacz moderatorów