
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od dwóch dni nie docierają maile z powiadomienie o nowych ofertach. Wszystko w opcjach zaznaczone jak być powinno, inne wiadomości docierają bez problemu.
Coś się podziało?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten sam problem nic nie dochodzi ... spróbuje zgłosić to na allegro proponuje innym też zgłaszać !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zgłaszam ten sam problem. Od wczoraj (05.03.br.) na poczcie nie mam powiadomień o nowych ofertach w "Ulubionych wyszukiwaniach".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie taka sama sytuacja.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo a Allegro milczy 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie również od dwóch dni brak powiadomień. Czy coś wiadomo w tej sprawie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pczerw @Alan6R @elektron118 @Johnyzlampy @szymela54 Wdrożyliśmy poprawkę. Problem już nie powinien występować, powiadomienia zostały wysłane i wszystkie powinny trafić do Was dzisiaj do godziny 13:00. Przepraszamy za utrudnienia!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nadal nie mam powiadomień w skrzynce mailowej. Czy trzeba wykonać jakąś czynność?
Pocztę odświeżyłem 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja również nadal nie dostałem maila.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dniu dzisiejszym nie otrzymałem maila z nowymi ofertami. Macie jakiś problem z wysyłką? Nie ma w spamie.
Do czego mam pić kawę...jak żyć ;)?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cellfreak może w Twoich obserwowanych wyszukiwaniach nie wydarzyło się nic ważnego, nie mamy innych zgłoszeń dotyczących braków powiadomień.
Do kawki możesz sam sprawdzić najnowsze oferty bez czekania na powiadomienie. Aby to zrobić, przy wybranym wyszukiwaniu kliknij [zobacz oferty] – najnowsze oferty pojawią się na górze listy 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika dziekuję za odpowiedź. Codziennie, odkąd pamiętam dostaję zawsze 100-1000 nowych produktów :). Wątpię, aby akurat dzisiaj nic nie wpadło, bo się to jeszcze nie zdarzyło.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cellfreak dziękuję za odpowiedź i zrzut! W takim razie wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry mam ten sam problem, czy mamy jakies info w tej sprawie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SBeNderdostałeś dzisiaj?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziś nie czekam do 13 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cellfreak Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. Sprawdziliśmy tę sytuację, wdrożyliśmy odpowiednie poprawki i problem nie powinien już występować. 🙂 Wysłaliśmy powiadomienia, zatem smacznej kawusi 🙂 I przepraszamy za utrudnienia!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję @ko_alka . Właśnie dzisiaj też nic nie dostałem, więc to już drugi dzień bez ulubionych na skrzynce.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »