Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dwóch dni nie docierają maile z powiadomienie o nowych ofertach. Wszystko w opcjach zaznaczone jak być powinno, inne wiadomości docierają bez problemu.
Coś się podziało?
Mam ten sam problem
Ten sam problem nic nie dochodzi ... spróbuje zgłosić to na allegro proponuje innym też zgłaszać !
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zgłaszam ten sam problem. Od wczoraj (05.03.br.) na poczcie nie mam powiadomień o nowych ofertach w "Ulubionych wyszukiwaniach".
U mnie taka sama sytuacja.
U mnie to samo a Allegro milczy 😞
U mnie również od dwóch dni brak powiadomień. Czy coś wiadomo w tej sprawie?
@Pczerw @Alan6R @elektron118 @Johnyzlampy @szymela54 Wdrożyliśmy poprawkę. Problem już nie powinien występować, powiadomienia zostały wysłane i wszystkie powinny trafić do Was dzisiaj do godziny 13:00. Przepraszamy za utrudnienia!
Nadal nie mam powiadomień w skrzynce mailowej. Czy trzeba wykonać jakąś czynność?
Pocztę odświeżyłem 😉
Ja również nadal nie dostałem maila.
W dniu dzisiejszym nie otrzymałem maila z nowymi ofertami. Macie jakiś problem z wysyłką? Nie ma w spamie.
Do czego mam pić kawę...jak żyć ;)?
@cellfreak może w Twoich obserwowanych wyszukiwaniach nie wydarzyło się nic ważnego, nie mamy innych zgłoszeń dotyczących braków powiadomień.
Do kawki możesz sam sprawdzić najnowsze oferty bez czekania na powiadomienie. Aby to zrobić, przy wybranym wyszukiwaniu kliknij [zobacz oferty] – najnowsze oferty pojawią się na górze listy 🙂
@la_nika dziekuję za odpowiedź. Codziennie, odkąd pamiętam dostaję zawsze 100-1000 nowych produktów :). Wątpię, aby akurat dzisiaj nic nie wpadło, bo się to jeszcze nie zdarzyło.
@cellfreak dziękuję za odpowiedź i zrzut! W takim razie wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
Dzień dobry mam ten sam problem, czy mamy jakies info w tej sprawie?
@SBeNderdostałeś dzisiaj?
Dziś nie czekam do 13 🙂
@cellfreak Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. Sprawdziliśmy tę sytuację, wdrożyliśmy odpowiednie poprawki i problem nie powinien już występować. 🙂 Wysłaliśmy powiadomienia, zatem smacznej kawusi 🙂 I przepraszamy za utrudnienia!
Dziękuję @ko_alka . Właśnie dzisiaj też nic nie dostałem, więc to już drugi dzień bez ulubionych na skrzynce.