Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od jakiegoś czasu nie dostaje maili o dokonanych zakupach z Allegro. da sie to jakość sprawdzić tudzież naprawić. na skrzynce ani w spamie ich nie widac.
@AndrzejKrawczyk Czy dostajesz jakiekolwiek powiadomienia od Allegro?
niestety nic. nawet w aplikacji inpost nie wyskakuja informacje ze przesyłka jest juz w paczkomacie
co można z tym zrobić?
Witam
Dokonałem zakupu ale nie otrzymałem wiadomości na email potwierdzającej dokonanie zakupu i potwierdzenia płatności. Na stronie allegro w zakupach jest mój zakup i że płatność zakończona.
Co zorobić by powiadomienia powróciły
ps. wszystkie powiadomienia na koncie są zaznaczone.
Pozdrawiam
A spam?
tam tez nie ma
a co najgorsze dokonany zakup nie pojawił sie też w aplikacji inpost, a był w paczkomacie. Informacje o tym że paczka dotarła były w aplikacji w szczególach zakupu.
A sprzedającego pytałeś?
ale o co . Informacja o zakupie przychodziła automatycznie po tym jak wybrałem kup teraz i dodatkwo jak ja opłaciłem. Cos jakby sie stało z ignorowaniem mojego adresu email. Jakby allegro go ignorowało.
problem rozwiązany dzieki za pomoc. problem był w gmailu ktory usuną weryfukacje konta skrzynki e-mail na wp.pl na którym jest założone konto Allegro. Tym samy powiadomienia przychodziły ale na konto wp.pl a sprawdzałem tylko na gmailu gdzie nie widziałem tak naprawde zadnych maili z wp.pl. Dla pewności poprzez infolinie Allegro zmieniłem podstawiowy e-mail na poczte z gmaila. Dzieki.
jak w temacie . co zrobić
Ja mam ten sam problem. Nic nie zmieniałam, a już drugie zamówienie złożone w przeciągu ostatnich 2 tygodni i brak potwierdzenia automatycznie na email jak dotychczas.
@Client:41179047 Sprawdź proszę, czy powiadomienia nie trafiły do spamu lub innego katalogu. Jeśli nie, proszę o podanie numerów zamówień, których dotyczy brak powiadomień.
Dzisiaj pojawił się u mnie identyczny problem, brak powiadomienia mailowego o zakupie, dokananiu płatności itp. Dodam, że 12 grudnia dostawałem jeszcze powiadomienia przy poprzednim zamówieniu. Adres mailowy w ustawieniach konta jest prawidłowy, nie ma nic w SPAMie.