Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak jakiegokolwiek listu przewozowego a Allegro pokazuje że mam ocenić dostawę której nie dostałam. Termin dostawy od 10 czerwca do 4 lipca 2022. Co z tym zrobić ? Weszłam w reklamację i pokazuje że jutro ostateczny termin wysyłki jest czyli 2 lipca sobota 2022.
@rudzielec10824 Nawet jak Allegro ma Twój nr. konta i Nr. karty to nie udostepnia takich danych. Nr. karty nie jest do niczego potrzebny. A do zwrotu sprzedający potrzebyje nr. konta > może nie mieć kasy na AF > jak nie podasz to Ci nie zwróci, bo nie ma jak > Twoja decyzja.
Allegro gwarantuje zwrot. Sprzedający ma dość dużą firmę produkującą gumy na podłoże na place zabaw.
W międzyczasie doczytałam że mogę użyć przycisku zwrot towaru ale kto wtedy odpowiada za to ? Ja towaru nigdy nie otrzymałam. A termin zwrotu mam do 13 lipca wyznaczony.
Jak można zwrócić coś czego nie ma. ???
To znaczy sprzedający ma ten towar u siebie w magazynie.
Nie kupiłam lokalnie. Kupiłam 10 czerwca i sprzedający do 2 lipca nie podjął rozmowy ze mną. Dopiero jak Allegro mu konto zablokowało to się odezwał 2 lipca. Trzy tygodnie się nie interesował moim czekaniem.
Doczytałam że mogę zrobić zwrot w systemie zakupów. Jak już minął czas anulacji, Ale w takim wypadku nie jest to wina sprzedawcy tylko moja.
Tu są dwie strone medalu. Ja towaru nie mam . Co mam zwrócić .
Zwrot musi być potwierdzony .
Warunek jest taki że zwracam na własny koszt. Tego byłam świadoma kupując produkt.