Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ostatnio kupiłem przedmiot elektryczny który po 1 dniu użytkowania przestał działać lecz niestety kabel uległ zniszczeniu. Czy reklamacja to obejmuje?
Jeśli kabel był w tym zestawie w ofercie to możesz na niego złożyć reklamację .
@Client:62654892 jeżeli kabel był częścią zakupu i przestał działać z powodu jakiejś wady to oczywiscie możesz reklamować.
Jeżeli kabel np został przecięty czy fizycznie przerwany lub powstalo jakieś inne uszkodzenie mechaniczne to uszkodzen mechanicznych spowodowanych przez kupującego rękojmia nie obejmuje. Wówczas reklamacja chyba nie bardzo ma sens.
Musiałbyś coś wiecej o uszkodzeniu napisać aby można było sobie jednoznacznie wyrobić zdanie.
@Client:62654892 Chcesz reklamować urządzenie w którym zniszczyłeś istotną część ? Trochę to nieodpowiedzialne.
Autor nie pisze że zniszczył tylko że kabel uległ zniszczeniu . Za mało szczegółów by jasno określić kto zawinił lub co zawiniło .
Składaj jeżeli uszkodzony kabel nie jest przyczyną nie działania urządzenia. Także kabel z pewnością podlega reklamacji.😁
Tak jest !!! wg tego co tu niektórzy piszą mogę kabel od urzadzenia pociąć na kawałki i zareklamować > bo przegrał z nożycami do cięcia blachy. Jeszcze jakieś mądre pomysły.🤣
@Client:62654892
... kupiłem przedmiot elektryczny który po 1 dniu użytkowania przestał działać lecz niestety kabel uległ zniszczeniu.
"Niestety" - to moim zdaniem, że przedmiot przestał działać. Jeżeli "niestety" odnosisz jednak tylko do tego, że "kabel uległ zniszczeniu" - to wypada abyś napisał coś więcej, np.: jak do tego doszło ?
"Przedmiot elektryczny" zazwyczaj działa lepiej, jeżeli kabel zasilający nie jest zniszczony.
Czy reklamacja to obejmuje ?
Reklamacją możesz objąć co chcesz: nawet za słoną zupę na obiad. Dla podniesienia skuteczności reklamacji składanej sprzedawcy lepiej ją jednak ograniczyć wyłącznie do wad za które to on odpowiada przed kupującym.
Gdyby np. kabel został pogryziony przez psa - to złożenie reklamacji mogłoby przysporzyć Reklamującemu więcej problemów niż korzyści.