Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zakupiłem towar 04.04.2020, odebrałem w paczkomacie 07.04.2020. Niestety towar był wadliwy i tego samego dnia wysłałem zgłoszenie reklamacyjne. Sprzedawca zamówił kuriera, 08.04.2020 odesłałem towar, a 10.04.2020 wadliwy towar był już u sprzedawcy. Od tego czasu nie dostałem żadnej informacji o stanie realizacji gwarancji.
Sprzedawca to [edycja]
Pracownik infolinii sklepu nie był w stanie dać żadnych konkretnych informacji, jedynie potwierdził odebranie towaru przez sklep. Próbowałem kontaktować się przez allegro/email ale zero reakcji.
Co mogę w tej chwili zrobić?
Nie pisz o gwarancji, to mniej korzystna opcja, zawsze reklamuj na podstawie rękojmi. Poczytaj o rękojmi na stronie UOKiK. Brak rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni oznacza jej uznanie, a naprawa lub wymiana nie może się ciągnąć w nieskończoność.
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@xyz96 - tylko sprzedawca już nie załatwił sprawy zgodnie z zasadami czyli nie załatwił jej w 14 dni.
Już wspomniałem o gwarancji. Otworzyłem dyskusję na allegro, sprzedawca poprosił o numer zgłoszenia reklamacyjnego i na tym kontakt się urwał. Allegro dwa razy upomniało sprzedawce.
Wyślij pocztą tradycyjną za potwierdzeniem odbioru pismo:
W związku z przekroczeniem ustawowego 14-dniowego terminu na rozpatrzenie mojej reklamacji nr ....... z dnia ....... stała się ona z mocy prawa zasadna i żądam zwrotu wszystkich poniesionych kosztów, tj. ceny plus koszty przesyłek razem ...... zł na moje konto nr ................. prowadzone w banku ......
@gpz500 ma rację i dobrze radzi