Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich. W większości przypadkach kupuję na Allegro korzystając z InPostu. Od jakiegoś czasu przy zakupach z Allegro nie otrzymuję od InPostu informacji SMS. Jak mam szczęście to często przypadkowo trafiam na maila od nich z pinem do przesyłki, gdyż wpadają mi one do kosza. Na moje pytanie dlaczego nie dostaję SMS odpowiadają, że jest to związane z Allegro. Czy może mi ktoś powiedzieć o co tu chodzi, bo na Allegro mam podany nr telefonu do siebie
Jeśli nie masz SMS-a z kodem odbioru, sprawdź pocztę, tam też jest przesyłany kod. Jeżeli nie masz nigdzie kodu, złóż reklamację u sprzedawcy - to on względem Ciebie odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Odpowiada także za nieprawidłowości swojego podwykonawcy, czyli przewoźnika InPost. Jeżeli nie masz możliwości podjęcia przesyłki z powodu braku powiadomienia, paczka wróci do sprzedawcy, który ma obowiązek na własny koszt nadać ją ponownie poprawnie lub zwrócić Ci całą wpłatę.
Kiedyś otrzymywałem i pocztą i sms. Od jakiegoś czasu już nie dostaję sms a tylko pocztą. Niestety często poczta wpada mi w śmieci i mogę przegapić. Interweniowałem w Inposcie i stwierdzili, że nr telefonu uwarunkowany jest od Allegro i jeśli nie dostaje sms to znaczy, że nie mam udostępnionego nr telefonu. Nic z tego nie rozumiem, bo tak jak wspomniałem zawsze sms otrzymywalem z nr pinu
Trafiłeś na jakiegoś niezorientowanego konsultanta w Inpost.
Sami kilka miesięcy temu wyłączyli SMS i Allegro nie ma tu nic do rzeczy.
Możesz samemu włączyć otrzymywanie SMS o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie pod tym adresem: https://inpost.pl/powiadomienia-sms
To przez aplikacje inpost