Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 9 października zrobiłam przelew tradycyjny PayU żeby paczka przyszła do paczkomatu.
Do dzisiaj nie wpłynęły środki do sprzedającego co w tej sytuacji mam zrobić ? Mam potwierdzenie przelewu.
Czekać, taki przelew idzie do 5dni i jak wszystkie dane są poprawne to się zaksięguje a jak nie to wróci.
@Client:33722632 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr f2421fb0-66a9-11ee-aa0f-b79dd0486b26? Najprawdopodobniej w danych do przelewu wkradł się błąd i dlatego środki się nie zaksięgowały, Sprawdź proszę, czy nie otrzymałaś wiadomości e-mail od operatora w tej sprawie. Jeśli nie to prześlij potwierdzenie tego przelewu w odpowiedzi na wysłaną do nas wiadomość e-mail (nr sprawy 36579675).
Dział płatności wyjaśni to z operatorem 🙂
Niestety nie dostałam żadnego maila
Niestety żadnego maila nie dostałam. Pisałam już w tej sprawie maila do allegro, i tam wysłałam potwierdzenie przelewu lecz nie napisałam rodzaj sprawy, ale dodałam aukcje której dotyczy 🙂
@Client:33722632 super, potwierdzam, że mamy to potwierdzenie! Poczekaj proszę na naszą wiadomość e-mail, skonsultujemy sprawę z operatorem i damy znać 🙂
Dziękuję Bardzo 😁😁