anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak synchronizacji płatności

ebieniuk
#7 Wielbiciel#

Kupilam 2 produkty 31.07.2020 czyli juz 2 tyg czekam na dostawe. Na moje pyt dlaczego tak dlugo, sprzedawca odp.:"system nie zsynchronizowal mojej platnosci" ...Ponad 10 lat kupuje na All i nigdy o tym nie slyszalam...co o tym sadzic...czy to jakas wymowka czy zdaza sie ...prosze o odp.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@ebieniuk Masz produkt w zakładce "Kupione"Otwórz dyskusję z sprzedającym będzie musiał w 24 godz na nią odpowiedzieć:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

ebieniuk
#7 Wielbiciel#

Wlasnie wyslalam do sprzedajacego ponowy e-mail- poczekam jeszcze do 17.08 i wtedy bede "bombardowac"    dziekuje za sugestie, pozdrawiam

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ebieniuk zanim zaczniesz bombardować sprawdź status pl

łpaności w zakładce ,, kupione ,,

oznacz moderatorów