Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupilam 2 produkty 31.07.2020 czyli juz 2 tyg czekam na dostawe. Na moje pyt dlaczego tak dlugo, sprzedawca odp.:"system nie zsynchronizowal mojej platnosci" ...Ponad 10 lat kupuje na All i nigdy o tym nie slyszalam...co o tym sadzic...czy to jakas wymowka czy zdaza sie ...prosze o odp.
@ebieniuk Masz produkt w zakładce "Kupione"Otwórz dyskusję z sprzedającym będzie musiał w 24 godz na nią odpowiedzieć:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Wlasnie wyslalam do sprzedajacego ponowy e-mail- poczekam jeszcze do 17.08 i wtedy bede "bombardowac" dziekuje za sugestie, pozdrawiam
ebieniuk zanim zaczniesz bombardować sprawdź status pl
łpaności w zakładce ,, kupione ,,