
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Przychodzę z takim nie typowym pytaniem bo kupiłem od Pana Michała przedmiot kosmetyczny 2 tygodnie temu i od początku był problem z komunikacją bo kolega odpowiadał na następny dzień lub tylko odczytywał, bo kilku dniach pisania dowiedziałem się z sprzedał koledze, więc mile poprosiłem o zwrot i dowiedziałem się że dostane za parę dni bo nie ma pieniędzy, po paru dniach zero informacji co z zwrotem znowu zacząłem pisać i upominać się o zwrot a on każdego dnia pisał że jutro bo będzie miał pieniądze no i tak w kółko przez tydzień. Pisałem do supportu allegro ale zero odpowiedzi i jak ktoś tak miał co mogę w tym przypadku zrobić. Dzięki @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Załóż dyskusję. Po 14 dniach będziesz mógł wnioskować o zwrot z project.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie jest problem bo nie mogę założyć dyskusji bo zrobiłem i się anulowała

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak sama się zakończyła to możesz. Gdzieś tam przy dyskusji powinna być opcja. W tym miesiącu to wprowadzili. Moje allegro-zakupy-wsparcie po zakupowe -dyskusje -pomarańczowy przycisk otwórz dyskusję i wybierasz. Jak została rozwiązana to możesz poprosisz przez kontakt lub tu moderatorów o wznowienie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie pisałem do nich i zero odpowiedzi

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To zawołamy @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50880827 poprosiłam już zespół o wznowienie Twojej dyskusji ze sprzedającym, więc poproszę Cię o chwilę cierpliwości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje bardzo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50880827 Twoja dyskusja jest już wznowiona.
Moderatorka