Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od samego początku zamówienie u sprzedawcy było problematyczne. Najpierw sprzedawca oznaczył możliwość dostarczenia paczki za pomocą paczkomatu, mimo gabarytów, które nie pozwalały na tego typu wysyłkę. Dopiero po moim kontakcie, kilku prośbach przy otwartej dyskusji udało się za pomocą pracownika allegro nadać paczkę kurierem. Niestety okazało się po dostarczeniu, że przedmiot mimo nienaruszenia opakowania jest uszkodzony i to w sposób niemożliwy do przeoczenia. Jak dla mnie nie mógł to być przypadek, uszkodzenie było widoczne już przed wysyłką. Ale to jeszcze nic, oczywiście nie mogłem zwrócić za darmo przedmiotu, bo była dostępna tylko opcja zwrotu przez paczkomat. No ale myślę sobie, że odeślę, stracę kasę za wysyłkę, ale pozbędę się problemu.
No i czekam już ponad dwa tygodnie, a kasy na koncie nie widać od sprzedawcy, pomimo dokonania zwrotu.
Ciekawa rzecz, że nie mogę otworzyć dyskusji, bo została automatycznie po 30 dniach bez informacji ustawiona jako rozwiązana, a ja nie wiem gdzie mogę zgłosić brak zwrotu pieniędzy. Potrzebuję pomocy!!!
@Adria_n Jeżeli towar przyjechał uszkodzony, niezgodny z opisem to się go nie zwraca, po zwrocie sprzedajacy może obniżyć CI zwrot środków, zawsze składa się reklamację ale cóż, twoja decyzja. Tak dyskusję da się otworzyć napisz tu a pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Właśnie chciałem użyć tego narzędzia, chociaż powiem że jest nieźle ukryte.
Chciałem zwrócić, bo przyjechało uszkodzone, poinformowałem sprzedającego, dostałem odpowiedź, żeby odesłać i zwrócą pieniądze. Niestety podejrzewam że jest to zwykły oszust, bo mimo większości pozytywnych komentarzy, te negatywne opisują podobne problemy
To napisz a z pewnością pomogą.