Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry w dniu 13,02,2025 zakupiłam sukienkę okazało się że sprzedający wysłał nie ten rozmiar co trzeba.
decyzję sprzedającego był pełen zwrot kosztów za towar lecz pojawiła się informacja że "Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email." Jednak na poczcie nie mam żadnej wiadomości ani od Allegro, ani od PayU.
Gdzie mogę sprawdzić jak wygląda, status tego zwrotu środków i co dalej robić w takiej sytuacji?
Pozdrawiam
Monika [edycja]
@Client:25813381 Prawdopodobnie operator płatności potrzebuje danych do zlecenia zwrotu pieniędzy - możesz w takim przypadku, podać te dane przez ten formularz. Doradca przekaże je do operatora płatności w celu zlecenia zwrotu. 😊
już nie raz dokonywałam zwrotu i nie było problemu z przelewem
@Client:25813381 Rozumiem, jednak czasami się zdarza, że operator płatności prosi o podanie takich danych. Nie mam wglądu w szczegóły, dlatego proszę skontaktuj się po więcej szczegółów przez forlmuarz.