anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu środków

martita21_2006
#7 Wielbiciel#

Witam.

Chciałam wyjaśnić sytuację z allegro. Zakupiłam towar, po czym zwróciłam do sprzedającego.

Numer zamówienia

c1395ec2-3930-11ee-abc3-3b6a15a25cad
 

Nie otrzymałam zwrotu środków więc rozpoczęłam dyskusję.  Dyskusję zakończono i poinformowano mnie o zwrocie środków. Otrzymałam informację którą zawarłam poniżej. Niestety pieniędzy do dziś nie otrzymałam. Kontaktowałam się ponownie telefonicznie ze sprzedającym, który wysłał mi nawet screen z numerami i kwotą zwrotu do allegro. Mówi że z jego strony jest wszystko opłacone i zrealizowane. Dlaczego nie otrzymałam zwrotu od Allegro?

Taką wiadomość z takimi informacjami otrzymałam 28 września od Allegro:

Data płatności za zakupy

12 sierpnia 2023

Data zlecenia zwrotu pieniędzy

27 września 2023

 

Proszę o pomoc , gdyż w inny sposób nie mogę się skontaktować z allegro.

 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Client:44052296
#21 Demiurg#

@martita21_2006 a w jaki sposób płaciłeś?

Moderatorki jutro zetkną @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Kontakt z Allegro jest,https://allegro.pl/pomoc/kontakt  rozumiem że to mail od Allegro o zwrocie środków, a jak płaciłeś?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@martita21_2006 Widzę, że zwrot środków do wskazanego zamówienia został prawidłowo wykonany. Proszę napisz do nas w tej sprawie przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

martita21_2006
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za link do formularza. Niestety wielokrotnie próbowałam przez niego się kontaktować , ale nie mogę przejść dalej. Wybieram pozycję kupujący i nic. Strona się nie otwiera.

Próbowałam też przy tematach pomocy napisać wiadomość ale gdy klikam wyślij pojawia się błąd  i komunikat skontaktuj się z biurem obsługi klienta☹️

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@martita21_2006  Nie nękaj już sprzedającego skoro zwrócił pieniądze, co potwierdza  w_kiwi.

Lepiej sama pomyśl co mogło być nie tak, może podałaś nieaktualny lub błędny numer konta bankowego? Może jakiś inny powód?

Pieniądze powinny być na koncie bankowym z którego płaciłaś zakup lub który podałaś sprzedającemu do zwrotu. Gdzie ich szukasz?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@martita21_2006 Wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki. Upewnij się również, że masz aktualną wersję oprogramowania na swoim urządzeniu oraz najnowszą wersję przeglądarki. Daj znać, jeśli to nie pomoże. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

martita21_2006
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc . udało się poprzez inną przeglądarkę.Sytuacja rozwiązana po kontakcie z Allegro.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

Witam mam ten sam problem 😞

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:68340405 Cześć. 🙂 Podaj proszę więcej szczegółów. Z którym zamówieniem pojawił się problem? Czy rozpocząłeś dyskusję? 

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

Cześć zakupiłam etui i szkło hartowane przez pomyłkę nie do tego modelu telefonu. Przez e mail napisałam do sprzedającego o prośbę zwrotu. Sprzedający wyraził zgodę przez formularz. Tak też zrobiłam. Od 25 wrzesnia nie otrzymałam zwrotu gotówki a sprzedający twierdzi że zlecił i wysłał pieniądze za zwrócony towar. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwrócił to dostałeś maila od Allegro-byl mail? po takim mailu w 3dni wracają środki tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

Tak dostałam maila już prześlę jakiego

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

IMG_20231016_193751.jpg

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

Oczywiscie rozpoczęłam dyskusje. Pojawił się komunikat 

IMG_20231016_193400.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:68340405 Sprzedający zwrócił 36,97 zł na rachunek, z którego opłaciłaś zamówienie 26 września.

Sprawdź ponownie rachunek, z którego opłaciłaś to zamówienie w historii z okolic 26-29 września, a jeśli nie zlokalizujesz zwrotu, to daj mi znać. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mogła wyjaśnić tę sprawę w swoim banku. 

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

Ok dziękuję 

oznacz moderatorów

Client:68340405
#4 Eksplorator#

Bardzo dziękuję za pomoc🤗  Prztrzepałam historię przelewu na koncie męża i okazuje się że przelew faktycznie doszedł. Dlaczego akurat na jego konto jak przelew był robiony z mojego konta. To już nie ważne grunt że wszystko się wyjaśniło. Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów