Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca anulował zakup z powodu braku towaru.Zapłaciłem kuponem częściowo.Zwrócone zostały przez sprzedawcę częściowe środki a kupon wcieło.Czy jest jakiś normalny kontakt z serwisem allegro?
@roda21, Kupon powinien wrócić na Twoje konto po anulowaniu płatności od operatora. Sprawdź, czy widzisz go w tej zakładce. Powinien być też widoczny przy finalizacji płatności pod sekcją "Twoje zniżki":
@roda21, jaka była wartość użytego przez Ciebie Kuponu? Podaj też, proszę, numer tego zamówienia.
Ale forum po wciśnięciu odpowiedź nowy post.Nie mam wglądu do numeru zamówienia.Jest tylko nr przewoźnika.Było tego 40 zł-monet
A może bardziej szczegółowo.
@roda21 Numer zamówienia znajdziesz w tej zakładce po rozwinięciu szczegółów zakupu, o który chodzi.
Nowy stary wątek!🤔
@roda21 Wciskasz zielony napis "ODPOWIEDZ" czy pomarańczowy "ROZPOCZNIJ TEMAT"?
Jeśli korzystasz z Gadane na telefonie na końcu wątku widzisz przycisk, który kieruje do rozpoczęcia nowego wątku.
@roda21 Cześć. 🙂 Kupon odnowił się na Twoim koncie w momencie, kiedy Sprzedający wykonał zwrot. Odnowiony kupon był ważny na Twoim koncie przez 14 dni (od 9 do 23 maja), czyli już stracił ważność.
Przykro nam, że nie zdążyłaś wykorzystać tego kuponu, dlatego w drodze wyjątku przyznaliśmy na Twoje konto kolejne 40 monet (będą widoczne w zakładce Monety: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/monety). Miłych zakupów 🙂