Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
14.09.2020
Witam. Mam problem z zamówieniem, które zostało anulowane, ponieważ wysłałem błędne dane.
Płaciłem z góry. Sprzedawca twierdził że dokonał zwrotu, wiadomość od Allegro mówiła to samo, lecz za 3 dni mija 14-dniowy termin na zwrot środków, a zwrot jeszcze nie przyszedł. Nie mogę otworzyć dyskusji, ponieważ "Nie można rozpocząć dyskusji, bo towar został anulowany". Sprzedawca wysłał numer zwrotu oraz datę zwrotu.
Z góry dziękuję za pomoc.
jeżeli sprzedawca zwrocil to problem jest z allegro i to do nich musisz bić, pisz przez ich formularz a dla pewności wezmiemy przemiłą @_HolaOla_ która zawsze zapozna sie z tematem i dokladnie ci opisze sytuacje
@PeWu2003 Z moich informacji wynika, że rzeczywiście Sprzedający poprawnie zlecił zwrot, dlatego napisz do nas proszę w tej sprawie tutaj i poproś naszych pracowników o potwierdzenie, dzięki któremu będziesz mógł wyjaśnić sprawę ze swoim bankiem. W między czasie sprawdź proszę jeszcze czy zwrot nie wpłynął na Twój rachunek w okolicach daty zakupu, czyli 14.09.2020 r.
Potrzebny jest numer oferty. Gdzie ją znaleźć, bo nigdzie jej nie widzę.
W zakładce kupione musisz mieć.
Sprawa wyjaśniona, a pieniądze są w drodze. Zamykam temat.
Powinny wrócić na konto.Oczywiście jeżeli sprzedający zwrócil i Allegro przysłało ci maila.(piszesz że tak było)
Cóż, dostałem maila, że zwrócono te pieniądze, ale w historii transakcji mojego banku nie widzę takiej informacji.
@PeWu2003 Upomniałeś się tutaj, dlatego pieniądze nagle się znalazły, a powinny już dawno być w banku.
Mam podobny przypadek sprzedający Twierdzi, że zwrócił pieniądze (chat bot Alina informuje ze pieniądze są zwrócone ) a ja w dalszym ciągu ich nie otrzymałem… o co tu chodzi ?
@Manius24 podaj proszę numer zamówienia, za które masz otrzymać zwrot.