anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniedzy za przesylke

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:69843911
#7 Wielbiciel#

Zakupilem 4 perfumy. Sprzedawca wysłał 3 dobre i jeden błędny na którym najbardziej mi zależało.
Nie skontaktowalem sie wczesniej ze sprzedawca tylko od razu odeslalem wszystkie produkty, zaznaczajac przy blędnie wyslanym produkcie "Towar inny niż zamówiony".

 

Dostalem zwrot pieniedzy tylko za produkty, koszt musze poniesc sam.

 

Czy moge ubiegac sie takze o zwrot kosztow przesylki skoro jeden z produktów zostal blednie wyslany z winy sprzedawcy?

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Jak zakup bez Smarta, jak zwrot to nie, jak reklamacja to tak. Było się tak nie spieszyć tylko poczekać na reakcję sprzedającego, na zwrot masz 14dni a na reklamację 2lata.

oznacz moderatorów
Client:69843911
#7 Wielbiciel#

Dziekuje za odpowiedz.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:69843911 Masz na myśli koszt dostawy do Ciebie czy odesłania do sprzedającego?

oznacz moderatorów
Client:69843911
#7 Wielbiciel#

Koszt dostawy do mnie. Ja odeslalem przesylke za darmo.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:69843911 To był zwrot na podstawie odstąpienia od umowy więc sprzedający powinien Ci zwrócić koszt najtańszej zwykłej formy dostawy dostępnej w ofercie - nie liczy się do tego darmowa dostawa w SMART.

Czyli jeśli np. w ofercie była najtańsza wysyłka np. 10 zł a Ty wybrałeś inną droższą metodę  dostawy to sprzedający - zgodnie z przepisami - może zwrócić Ci tylko 10 zł.
Może też oczywiście zwrócić pełny koszt dostawy ale nie ma takiego obowiązku.

oznacz moderatorów
Client:69843911
#7 Wielbiciel#

Podeslalem sprzedawcy tę rozmowe i bez problemu zwrocil pieniadze.
Dziekuje bardzo!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:69843911 sprzedający w przypadku tego zamówienia powinien zwrócić Ci także koszt przesyłki. Jeśli będziesz miał problem z porozumieniem się ze sprzedającym w tej sprawie, możesz założyć dyskusję i po 24h, poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:69843911
#7 Wielbiciel#

Dziekuje za pomoc. Sprzedawca bez problemu zwrócił pieniądze.

oznacz moderatorów