Witam,
03.12.2020 dokonałem zakupu części samochodowej u jednego ze sprzedawców, zapłaciłem, po czym zorientowałem się że zakupiłem część nie do mojego modelu więc anulowałem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu wpłaconej kwoty. Po mailu dopytującym sprzedawcę na jakim etapie jest przelew zwrotny, zostałem przekierowany do innego działu oraz o podanie danych do przelewu - od tego momentu sprzedawca nie reaguje. Jakie dalsze kroki? Pozdrawiam.
@szwANCone Poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i odda pieniądze. Niestety po anulowaniu zakupu nie wystawisz negatywnego komentarza, a przydałoby się.
@szwANCone widziałam, że skontaktowałeś się z nami przez podany przez @xyz96 formularz. Dziękuję! Wysłaliśmy upomnienie do Sprzedającego, mam nadzieję, że dzięki temu szybko odzyskasz pieniądze. Gdybyś nie otrzymał odpowiedzi, wróć proszę tutaj. Chętnie Ci pomogę.