Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
03.12.2020 dokonałem zakupu części samochodowej u jednego ze sprzedawców, zapłaciłem, po czym zorientowałem się że zakupiłem część nie do mojego modelu więc anulowałem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu wpłaconej kwoty. Po mailu dopytującym sprzedawcę na jakim etapie jest przelew zwrotny, zostałem przekierowany do innego działu oraz o podanie danych do przelewu - od tego momentu sprzedawca nie reaguje. Jakie dalsze kroki? Pozdrawiam.
@szwANCone Poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i odda pieniądze. Niestety po anulowaniu zakupu nie wystawisz negatywnego komentarza, a przydałoby się.
@szwANCone widziałam, że skontaktowałeś się z nami przez podany przez @xyz96 formularz. Dziękuję! Wysłaliśmy upomnienie do Sprzedającego, mam nadzieję, że dzięki temu szybko odzyskasz pieniądze. Gdybyś nie otrzymał odpowiedzi, wróć proszę tutaj. Chętnie Ci pomogę.
Witam,
Niestety od czasu upomnienia sprzedającego - nic się dalej nie dzieje.
Pozdrawiam!
@szwANCone Wypełnij wniosek z zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To zadziała piorunująco.
@szwANCone Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, ponieważ wysłaliśmy do Ciebie kolejną wiadomość w tej sprawie. Jeśli Sprzedający nie zwróci środków do końca najbliższego wtorku, wówczas podejmiemy w stosunku do niego bardziej stanowcze kroki.