Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie gdyż dokonałem zwrotu produktu do którego sprzedający zlecił zwrot płatności który otrzymał Identyfikator zwrotu: bf57c378-5eb7-11ee-8ec2-d1cf172f5428 jednak nie otrzymałem na e-mail informacji o zleceniu zwrotu ani nie ma takiej informacji przy szczegółach zakupu. Czy w związku z tym zwrot został wykonany poprawnie i mam oczekiwać na zwrot pomimo braku tych informacji. Jest to zwrot dosyć dużej kwoty więc nie można jej pominąć ani nie zauważyć na koncie.
Numer zamówienia: 87888ad0-4a91-11ee-a5c5-7d97f9370c73
Numer zwrotu: bf57c378-5eb7-11ee-8ec2-d1cf172f5428
Tak, inne wiadomości przychodzą normalnie, nie wiem czemu tych wiadomości nie widać.
@Client:45014096 ok, dziękuję za informację! Poprosiłam już o wysłanie do Ciebie jeszcze raz wiadomości, dam znać, gdy otrzymam potwierdzenie, że została wysłana i zobaczymy czy dotrze do Ciebie.
@Client:45014096 wysłaliśmy wiadomość ponownie 13 października o 20:28. I jak teraz? Czy e-mail dotarł?