Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niechcący zamówiłem hulajnogę i chce zrezygnować z zakupu
@Client:124063847 zakup od firmy? Towar już wysłany? Zobacz zakładkę zwroty.
@Client:124063847 Jeśli przesyłka jeszcze nie wygenerowana, to najlepiej anulować zakup. A generalnie zacząć od skontaktowania się ze sprzedawcą (i pamiętać, że jest sobota, więc niekonicznie od razu odpowie)
@Client:124063847 jesteś zdrowo myślącym człowiekiem, nie pozbawionym praw publicznych?
co to znaczy niechcący?
@RED Może po prostu z pośpiechu nie zauważył że towar z Chin będzie szedł .
@RED Tego wszystkiego nie wiemy.
No jak to co? Tzn że w apce przeglądał i się przypadkowo dodało do koszyka, obecnie to nie problem. Potem razem z rozpędu razem z czymś tam zapłacił i pozamiatane. W sumie z payu wystarczy też wyjść do toalety zostawiając 3latka w pokoju... xD. Ja w tym roku kupiłam buty 5 rozmiarów za małe synowi i też nie wiem jak. Przy kopycie 46 naprawdę pierwsze co patrzę to rozmiar i do tej pory nie wiem jakim cudem z 41 skończyłam. A kupuję od 17 lat i nigdy wcześniej takich cudów nie miałam... Więc średnio się czuję winna... I to na kompie było, nawet nie na tej nieszczęsnej apce...
@Client:124063847 Masz takowe oprawo przy zakupie konsumenckim: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-reklamacji-i-zwrotu-towaru/jak-zwrocic-zakup-GDeq5VeK...
natomiast od prywatnego sprzedającego musisz się z nim dogadać,
@LEW433 mi chodziło o honor, bycie dżentelmenem i szacunek do siebie samego
niechcący nie równa się z popełniłem błąd
Cześć @Client:124063847. Jeśli zamówienie nie zmieniło jeszcze statusu, to możesz je anulować, zgodnie z tą instrukcją.
Jeżeli jednak sprzedający już wygenerował etykietę, to najlepszy rozwiązaniem będzie kontakt z nim. Wyjaśnij, że do zakupu doszło przez pomyłkę i nie oczekujesz wysyłki. Dodatkowo wybierz opcję ''Zwróć zakup'' przy zamówieniu.