anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcę zrezygnować z zakupu bo to pomyłka

Client:124063847
#1 Nowicjusz#

Niechcący zamówiłem hulajnogę i chce zrezygnować z zakupu 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:124063847 zakup od firmy? Towar już wysłany? Zobacz zakładkę zwroty.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@Client:124063847 Jeśli przesyłka jeszcze nie wygenerowana, to najlepiej anulować zakup. A generalnie zacząć od skontaktowania się ze sprzedawcą (i pamiętać, że jest sobota, więc niekonicznie od razu odpowie)

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Client:124063847 jesteś zdrowo myślącym człowiekiem, nie pozbawionym praw publicznych?

co to znaczy niechcący?

 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@RED Może po prostu z pośpiechu nie zauważył że towar z Chin będzie szedł .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@RED Tego wszystkiego nie wiemy.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

No jak to co? Tzn że w apce przeglądał i się przypadkowo dodało do koszyka, obecnie to nie problem. Potem razem z rozpędu razem z czymś tam zapłacił i pozamiatane. W sumie z payu wystarczy też wyjść do toalety zostawiając 3latka w pokoju... xD. Ja  w tym roku kupiłam buty 5 rozmiarów za małe synowi i też nie wiem jak. Przy kopycie 46 naprawdę pierwsze co patrzę to rozmiar i do tej pory nie wiem jakim cudem z 41 skończyłam. A kupuję od 17 lat i nigdy wcześniej takich cudów nie miałam... Więc średnio się czuję winna... I to na kompie było, nawet nie na tej nieszczęsnej apce...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:124063847 Masz takowe oprawo przy zakupie konsumenckim: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-reklamacji-i-zwrotu-towaru/jak-zwrocic-zakup-GDeq5VeK...

natomiast od prywatnego sprzedającego musisz się z nim dogadać,

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 mi chodziło o honor, bycie dżentelmenem i szacunek do siebie samego

niechcący nie równa się z popełniłem błąd

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:124063847. Jeśli zamówienie nie zmieniło jeszcze statusu, to możesz je anulować, zgodnie z tą instrukcją
Jeżeli jednak sprzedający już wygenerował etykietę, to najlepszy rozwiązaniem będzie kontakt z nim. Wyjaśnij, że do zakupu doszło przez pomyłkę i nie oczekujesz wysyłki. Dodatkowo wybierz opcję ''Zwróć zakup'' przy zamówieniu. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów