anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chce zrezygnować z zakupu

Client:38976119
#2 Obserwator#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg#

Ok, dzięki za info.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Poinformuj o tym sprzedawcę 

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Client:38976119 Napisz do sprzedawcy ,poinformuj go i przeproś za stwarzanie problemów i straty jakie poniósł przy wystawianiu oferty , może łaskawie podejdzie do tematu i nie zablokuje Ci u niego zakupów w przyszłości.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 przecież napisał tylko sprzedawca nie odpowiada na wiadomości .😂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:38976119 Jak nie ma ograniczeń to zrezygnuj, sprawdź tu" Moje zakupy" szczegóły i zobacz jakie możesz podjąć kroki- anulowanie, zwrot i kliknij co jest aktywne, możliwe.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:38976119 aby zrezygnować z zakupu, przejdź do zakładki Moje zakupy, rozwiń szczegóły zakupu przy zamówieniu, które chcesz zwrócić i kliknij "zwróć zakup". Sprzedający otrzyma tę informację. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów