Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok, dzięki za info.
Poinformuj o tym sprzedawcę
@Client:38976119 Napisz do sprzedawcy ,poinformuj go i przeproś za stwarzanie problemów i straty jakie poniósł przy wystawianiu oferty , może łaskawie podejdzie do tematu i nie zablokuje Ci u niego zakupów w przyszłości.
@kolekcjoner608 przecież napisał tylko sprzedawca nie odpowiada na wiadomości .😂
@Client:38976119 Jak nie ma ograniczeń to zrezygnuj, sprawdź tu" Moje zakupy" szczegóły i zobacz jakie możesz podjąć kroki- anulowanie, zwrot i kliknij co jest aktywne, możliwe.
@Client:38976119 aby zrezygnować z zakupu, przejdź do zakładki Moje zakupy, rozwiń szczegóły zakupu przy zamówieniu, które chcesz zwrócić i kliknij "zwróć zakup". Sprzedający otrzyma tę informację.