Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odeslalam produkt sprzedajacy odebral go z paczkomatu ale PIENIEDZY oddać mu nie spieszno przecież to jakis cyrk . Nie minął czas w którym mogę skorzystać z ochrony kupujących co to znaczy ? Ile musi minąć żebym otrzymała zwrot ? CZY SPRZEDAJACY OSZUKUJACY OTRZYMA PRZYNAJMNIEJ JAKAŚ ADEKWATNĄ KARĘ CO DO SWOJEGO GODNEGO POŻAŁOWANIA ZACHOWANIA? Sprzedajacy pod nazwą [edycja]
@Client:93117628 ten sprzedawca ma ponad 1000 aktywnych aukcji , sporo sprzedaje i pewnie płaci niemałą prowizję . czy ktoś taki może zostać przez allegro ukarany ? ja wiem , a ty pewnie się domyślasz .
@Client:98572120 1000 aukcji, to raczej nie jest jakiś wielki sprzedawca i zapewne nie jest na szczycie listy płatników prowizji.
@Client:93117628 kiedy zgłosiłaś zwrot i odesłałaś produkt?
@Client:93117628 Sprzedawca musi oddać wpłatę niezwłocznie, w ostateczności, gdy taka zwłoka jest niezbędna, w czasie 14 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. Może się wstrzymać ze zwrotem wpłaty do chwili otrzymania zwracanego towaru.
Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zażądaj zwrotu pieniędzy, a jeśli będzie problem, po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro - sprzedawca zostanie przywołany do porządku.
Gdyby mimo to nie oddał wpłaty, zakończ spór jako nierozwiązany i wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Z wnioskiem do POK możesz wystąpić po 14 dniach od zakupu.
@Client:93117628 skoro nie mineło jeszcze 14dni od zakupu, to tym bardziej nie minęło 14 dni od odstapienia od umowy, a taki maksymalny okres na zwrot pieniędzy ma sprzedawca. Nie wiem, po co te nerwy, skoro nie przekroczył ustawowych terminów.
sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy do klienta od momentu otrzymania zwrotu towaru.. nie bedzie mial zadnej kary jesli w tym czasie zwroci wpłatę...ty mozesz go jedynie ukarac negatywnym komentarzem jesli uznasz ze sie nalezy
sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy do klienta od momentu otrzymania zwrotu towaru.
To jest oczywista nieprawda i wprowadzanie w błąd.
Sprzedający powinien zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma zwracany przedmiot.
@Client:97765421 ale tu może minęło raptem parę dni. Jeżeli sprzedający sprzedaje dużo i ma dużo zwrotów to może już z tym nie wyrabia i nie ogarnia wszystkich zwrotów zapomina o zwrocie. Sam miałem taką sytuacje i jakoś nie robiłem afery tylko po 14 dniach otworzyłem spór i na drugi dzień miałem kasę z powrotem.
@Client:58025408 No i co? Gdzie tam jest napisane, że ma 14 dni od otrzymania zwracanej rzeczy? Czyżby nigdzie? Czyżbyś nie znał zasad i wprowadzał w błąd?
I nie podkreślaj głupio dwóch fragmentów z dwóch rożnych zdań, bo to ci nie pomoże. Masz tam jasno napisane, że 14 dni liczy się od dnia odstąpienia od umowy, a nie od otrzymania zwracanego przedmiotu. Jeśli tego nie rozumiesz, nie wypowiadaj się tu, bo wyrządzasz szkodę kupującym.
ja tak rozumiem ten przepis że 14 dni liczy się od dnia otrzymania przedmiotu
@Client:58025408 niezłe fikołki tu wyczyniasz 😁
a na tej stronie , z której wyciąłeś fragment stoi jak byk :
"Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?
Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy rozpoczyna nie tylko bieg terminu do odesłania towaru. Od złożenia tego oświadczenia liczony jest także termin dokonania zwrotu płatności przez przedsiębiorcę. Powinien on zwrócić konsumentowi dokonane płatności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta."
https://www.dziennikprawny.pl/pl/a/zwrot-towaru-jak-liczyc-terminy-by-ich-nie-przeoczyc
na wielu stronach jest info o 14 dni na zwrot od otrzymania towaru
Zwrot towaru do sklepu online - 5 rzeczy, które musi wiedzieć sprzedawca - Sendit.pl
Zwrot towaru kupionego przez internet - Rzetelna Grupa (rzetelnyregulamin.pl)
@Client:58025408 i znowu wklejasz tylko te fragmenty , które pasują do twojej tezy . a tymczasem , kilka linijek wyżej na stronie z której wyciąłeś kawałek o 14 dniach od chwili otrzymania przesyłki stoi :
"Nabywca nie ma jednak obowiązku skorzystać z takiego formularza. Wystarczy, że poinformuje o chęci zwrotu telefonicznie lub mailowo, a następnie odeśle otrzymany produkt."
Ale o co wy się tutaj kłócicie, prawo jakie jest takie jest i go nie zmienicie. Pytająca poczyniła emocjonalny wpis, ale nikt nic nie wie. Może sprzedawca odebrał zwrot dopiero wczoraj. Pieniądze musi oddać niezwłocznie, ale ma na to 14 dni od poinformowania o zwrocie. Jak zwróci 14 dnia nikt mu nic nie zrobi, takie jego prawo.
@Client:58025408 To są jakieś bzdury, a nie przepisy.
@xyz96 ty tak poważnie, przecież nic nie wiadomo. @Client:93117628 nie podała żadnych konkretnych faktów, tylko żąda zwrotu pięniędzy. Oczywiście zwrot jej się należy, ale sprzedawca też ma swoje prawa. Obowiązkiem sprzedawcy jest zwrot pieniędzy, a prawem jest termin 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
@Agent051 Ale co na poważnie? Przepisy są sfałszowane? Są prawdziwe. Kupujący nie podał szczegółów, ale zasady są takie, jaki są. Tak, ja całkiem poważnie.
@xyz96 wydawało mi się, że chodzi o pomoc kupującej. Przepisy są jakie są i nie ma się o co kłócić. Każdy ma swoje prawa i obowiązki. A pytająca nic z waszej kłótni nie skorzysta, jedyne co tutaj dostanie to kilka sprzecznych wypowiedzi kłótliwych pomagierów.