Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich
Chce się upewnić -kosz?
Duże informacji, buty czy skarpetki bo więcej informacji nie mamy 😄
A tak serio załącznika nie widać, pewnie spam o dopłacie 2,33 zł, koszt i nie klikać jest więcej takich wpisów na forum 🙂
Szkoda ze załącznika inni nie widza, ale dokładnie o chodzi o wpłatę 2,58 bo jak nie to zblokują i windykacja - dzięki za odpowiedz Pozdrawiam
Spam, kosz i zapomnieć 🙂
@JMarlen na tym formu jest codziennie kilka wątków w tym temacie. Czemu nie umieszczacie tego w jednym miejscu? Napewno jest to próba wyłudzenia. Nic nie klikaj i nie potwierdzaj.
Wybacz, jak zauważyłeś zapewne, jestem absolutnym nowicjuszem, chciałam mieć tylko pewność ze out bez konsekwencji od #kostas11 dostałam błyskawiczna odp. i temat dla mnie zamknięty Ciao
temacik już jest - [ KLIK ] - kolejne są zbędne 🙂
Dnia 27 marca 2020 14:33 Allegro <windyk@wndykall.pl> napisał(a):
Szanowny Pani/Panie, Do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wpłaty Twojego zobowiązania.Kwota zadłużenia na dzień dzisiejszy wynosi 2.58, aby zapobiec blokadzie konta prosimy o natychmiastową wpłatę. Brak wpłaty równoznaczny jest z rozwiązaniem umowy i przekazaniem długu do windykacji.
Prosimy o natychmiastową wpłatę 2.58
ZAPŁAĆ
Potwierdzenie rejestracji oznacza akceptację Regulaminu Allegro
Masz pytania? Skorzystaj z Pomocy Allegro
Pobierz aplikację Allegro, kupuj gdziekolwiek jesteś
Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553
@marszaleks po co to wrzucasz z aktywnymi linkami troszku pomyślunku, edytuj post i usuń linki 😞
nie mogę znaleźć opcji edytuj/usuń, pomożesz?