Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
You have been blocked
Why this blocking? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.
There are various possible explanations for this:
To jest jakaś paranoja... Od kilkunastu dni nie mogę dokonać zakupów, bo wyskakuje mi komunikat jak wyżej... Używam MS Edge (najnowsza wersja), czyszczę wszystko, co się da (cookies, historię, cache...) i nie pomaga... I na pewno nie klikam jak opętany... Problem występuje tylko na allegro, które po prostu mnie wyrzuca z jakiegoś dziwnego powodu... Raz udało mi sie dokonać zakupu, co przyszło mi z trudem po kilku próbach... Obecnie nie mam takiej możliwości, bo po paru minutach allegro mnie wyrzuca i blokuje... Zróbcie coś z tym... Poprawcie algorytmy albo zmieńcie ekipę informatyków...
@Viscon Czy jesteś pewien, że na urządzeniu, z którego korzystasz, nie są zainstalowane programy lub aplikacje, które mogą być przyczyną tego problemu?
Możesz sprawdzić czy problem się powtórzy, kiedy użyjesz innego urządzenia?
Mam ten sam problem. Firefox przestał działać, teraz muszę uzywać Chrome
i have the same issue
You have been blocked.
If something does not work please let us know.
ID: 1f1b
?
please help me to resolved this
@profitpilotpl zazwyczaj blokada ta wynika ze zbyt szybkiego "przeklikiwania" się na naszej platformie i jest zdejmowana w przeciągu godziny. Czy problem nadal występuje?
Yes, the problem still exists. I tried since Saturday at different hours.
@profitpilotpl please send us a screenshot showing the notification. Make sure that the error code is also visible.
https://vimeo.com/1105809894
This account (@profitpilotpl) is my work account but the account I use to sandbox etc. is:
onepricesandbox
On the onepricesandbox I'm getting now error that password/login/email is incorrect but it is..
@profitpilotpl Please clarify which account is affected - or maybe both?
ccount I use to sandbox etc. is:
onepricesandbox <- this one is affected
@profitpilotpl Thank you. I'm reviewing your request with the technical department.
@profitpilotpl Please add a screenshot of the error message. I need the IP address and error code.
Basically there's no error message. When our team do authentication it doesn't show any error, it says that username/password/email is incorrect.
Yesterday we had issues like block about the behaviour of the browser.
Below you have 2 message IDs and IPs of 2 devs.
ID: 1b80c658-ba7f-b211-6913-5f86932479a3
IP: 39.63.36.200
ID: 2ffee54a-a36a-7367-c608-9505fbfa376d
IP: 103.244.178.133
@profitpilotpl Thanks again. I'll be back with more information soon.
Great, thank you!
Hi Wiktoria @w_kiwi, could you share an email where I can send you video attachments of my problem
In these videos you will see that when I hit the API end point it says I have been blocked.
when we go to POSTMAN api documentation we see they have another procedure to follow to avoid this so when we follow that we are redirected to a new Login page and when I enter credentials you can see error.
Either I need to whitelist my IP or is there something else.
Related to Javascript blockage I have disabled the adblockers.
@profitpilotpl Yes. You can send the screenshots and video via this form.
Nicol, I can't see the field where I can upload the files. I clicked "I am a seller" and there is nothing here. ☹️
@profitpilotpl Click select form of contact. Next- send by the email. There will be possibility of upload file. 😉
What file types you support to upload?