anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co chwila jestem blokowany...

Viscon
#7 Wielbiciel

You have been blocked
Why this blocking? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.
There are various possible explanations for this:

  • you are browsing and clicking at a speed much faster than expected of a human being
  • something is preventing Javascript from working on your computer
  • there is a robot on the same network (IP ..............) as you

To jest jakaś paranoja... Od kilkunastu dni nie mogę dokonać zakupów, bo wyskakuje mi komunikat jak wyżej... Używam MS Edge (najnowsza wersja), czyszczę wszystko, co się da (cookies, historię, cache...) i nie pomaga... I na pewno nie klikam jak opętany... Problem występuje tylko na allegro, które po prostu mnie wyrzuca z jakiegoś dziwnego powodu... Raz udało mi sie dokonać zakupu, co przyszło mi z trudem po kilku próbach... Obecnie nie mam takiej możliwości, bo po paru minutach allegro mnie wyrzuca i blokuje... Zróbcie coś z tym... Poprawcie algorytmy albo zmieńcie ekipę informatyków...

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Viscon Czy jesteś pewien, że na urządzeniu, z którego korzystasz, nie są zainstalowane programy lub aplikacje, które mogą być przyczyną tego problemu? 

Możesz sprawdzić czy problem się powtórzy, kiedy użyjesz innego urządzenia?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

steamworks2025
#1 Nowicjusz

Mam ten sam problem. Firefox przestał działać, teraz muszę uzywać Chrome

oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

i have the same issue 

You have been blocked.

Why this blocking? Something about the behaviour of the browser has caught our attention.

There are various possible explanations for this:
  • you are browsing and clicking at a speed much faster than expected of a human being
  • something is preventing Javascript from working on your computer
  • there is a robot on the same network (IP) as you

If something does not work please let us know.

ID: 1f1b
?

please help me to resolved this

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl zazwyczaj blokada ta wynika ze zbyt szybkiego "przeklikiwania" się na naszej platformie i jest zdejmowana w przeciągu godziny. Czy problem nadal występuje? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

Yes, the problem still exists. I tried since Saturday at different hours.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl please send us a screenshot showing the notification. Make sure that the error code is also visible.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

https://vimeo.com/1105809894

This account (@profitpilotpl) is my work account but the account I use to sandbox etc. is:

onepricesandbox

On the onepricesandbox I'm getting now error that password/login/email is incorrect but it is..


oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl Please clarify which account is affected - or maybe both?

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

ccount I use to sandbox etc. is:

onepricesandbox <- this one is affected 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl Thank you. I'm reviewing your request with the technical department. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl Please add a screenshot of the error message. I need the IP address and error code.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

Basically there's no error message. When our team do authentication it doesn't show any error, it says that username/password/email is incorrect.


Yesterday we had issues like block about the behaviour of the browser.
Below you have 2 message IDs and IPs of 2 devs.

ID: 1b80c658-ba7f-b211-6913-5f86932479a3
IP: 39.63.36.200

ID: 2ffee54a-a36a-7367-c608-9505fbfa376d
IP: 103.244.178.133

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl Thanks again. I'll be back with more information soon.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

Great, thank you!

oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

Hi Wiktoria @w_kiwi, could you share an email where I can send you video attachments of my problem

In these videos you will see that when I hit the API end point it says I have been blocked.
when we go to POSTMAN api documentation we see they have another procedure to follow to avoid this so when we follow that we are redirected to a new Login page and when I enter credentials you can see error.
Either I need to whitelist my IP or is there something else.
Related to Javascript blockage I have disabled the adblockers.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl Yes. You can send the screenshots and video via this form

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

Nicol, I can't see the field where I can upload the files. I clicked "I am a seller" and there is nothing here. ☹️

image.png

 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@profitpilotpl Click select form of contact. Next- send by the email. There will be possibility of upload file. 😉 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

profitpilotpl
#8 Zapaleniec

profitpilotpl_0-1753968918844.png
What file types you support to upload?

 

oznacz moderatorów