Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A gdzie reszta pytania?
Coś obgryzło. Chodzi mi o to czy przesyłka jest w rękach poczty czy u nadawcy
@cyrylasotek Prawdopodobnie oznacza, że sprzedawca wygenerował etykietę i nadał numer przesyłki. Gdyby już nadał, status byłby "nadana" ale jest sobota, więc pewnie do poniedziałku nic się nie wydarzy
Jednak próbowałeś wpisać wszystko w polu tytułu, więc reszta pytania poszła się czesać
ten status widnieje od 29 stycznia, sprzedający mówił, że w tym dniu nadał.
Czasem coś nie "pyknie" i wisi. A kiedy jest czas dostawy i to Cię powinno najbardziej zainteresować!
Zdarzają się takie komunikaty, błędy w systemie, musisz pilnować czasu który jest w ofercie podany, jak minie wówczas zgłaszasz problem z przesyłką.
Poczekam do wtorku.
👍
@cyrylasotek Proszę, podaj numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
00659007730982158941
@cyrylasotek Sprawdziłam zamówienie i widzę, że od 29 stycznia - przesyłka widnieje jako przygotowana przez nadawcę. W takim przypadku zachęcam do kontaktu ze sprzedającym, jeżeli poinformował Cię, że nadał paczkę, aby wyjaśnił sytuację z przewoźnikiem.