Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam co mam zrobić w sytuacji gdy sprzedający do tej pory nie dostarczył mi mojej przesyłki i nie odpowiada na pytania
Minął oczywiście czas dostawy. Wszystkie pytania z zakupem, brakiem dostarczenia towaru należy zadawać tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
jeżeli w ciągu 14 dni nie dojdziecie do porozumienia to dyskusję kończysz jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
1. sprawdź jaki status płatności ma Twoje zamówienie
2. sprawdź jaki jest termin realizacji
3. zapytaj sprzedawcę
wszystko zrobisz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
nie pomyl kolejności zdarzeń .