anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
rybasomastic
#7 Wielbiciel#
  • Witam. 

Kupowałem telefon na raty przez allegro, lecz telefon okazał się wadliwy po czasie i wystąpiłem do POK o zwrot pieniędzy i go otrzymałem ale w niepełnej kwocie.

Dodatkowo zapewne należy mi się ustawowy zwrot prowizji, którego bue otrzymalem. 

 

Przykro mi to stwierdzac ale oprócz tego, że zostałem pokrzywdzony przeez sprzedawcę to dodatkowo przez allegro  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
Client:44052296
#21 Demiurg#

@rybasomastic allegro oddaje tylko wartość przedmiotu.

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

Nie ty płacisz prowizję względem Allegro, a sprzedawca, gdzie w ustawie określono że klientowi wypłacają coś czego bezpośrednio nie płacił.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rybasomastic A niby jaką prowizję zapłaciłeś i komu przy zakupie telefonu ?

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@rybasomastic Cześć. Telefon kosztował 2039 zł i właśnie taką kwotę otrzymałeś z Programu Ochrony Kupujących. Co masz na myśli pisząc, że otrzymałeś zwrot w niepełnej kwocie? Czy na Twoim koncie pojawił się przelew na kwotę niższą niż 2039 zł? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
rybasomastic
#7 Wielbiciel#

Tak. Nie dość, że kwota była mniejsza uznana w allegro Pay to jeszcze przy zapłaconych dwóch ratach otrzymałem mniej pieniędzy bo niby policzyli jakieś swoje koszta

oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

To opisz dokładnie jak to wyglądało. 

Kupiłeś telefon o wartości 2039 zl. na raty, tak?

Zapłaciłeś 2 raty Tak?

allegro przelało tobie 2039zl

I otrzymałeś od banku wpłacone 2 raty tak?

To jesteś na plus

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rybasomastic Zamias pisać ogólnikowo, to napisz konkretnie ile dostałeś zwrotu, jakie koszty Ci policzyli ? tak to nie bardzo wiadomo o ile chodzi i za co ?

oznacz moderatorów
rybasomastic
#7 Wielbiciel#

wpłaciłem dwie raty w wysokości 111,79  złotych

a otrzymałem 182,92

"Przyjęliśmy zwrot 2039 zł
1856,08 zł wykorzystaliśmy do zapłacenia bieżących opłat i zaległości.
Pozostała kwota: 182,92 zł oczekuje na rozliczenie"

ja tego wgl nie rozumiem.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Halfrunt
#18 Luminarz#

CZYLI BRAKUJE CI 40,66 zł. ?

oznacz moderatorów
rybasomastic
#7 Wielbiciel#

Tak właśnie. 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@rybasomastic a raty kredytu były na 0% czy oprocentowane? Może to koszt kredytu ta różnica?

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@rybasomastic Piszesz w taki sposób, że kompletnie nie wiadomo o co chodzi. 

Moderator napisał, że dostałeś zwrot. 
Jaką kwotę otrzymałeś na konto?

"Przyjęliśmy zwrot 2039 zł
1856,08 zł wykorzystaliśmy do zapłacenia bieżących opłat i zaległości.
Pozostała kwota: 182,92 zł oczekuje na rozliczenie"

Od kogo otrzymałeś tą wiadomość?

 

oznacz moderatorów
rybasomastic
#7 Wielbiciel#

Od allegro. 

Powoli mam wrażenie, że moderatorzy tutaj to niedouczeni ludzie

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rybasomastic Żeby kogoś oceniać "niedouczeni" to trzeba uważać się za "douczonego" ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rybasomastic Jeśli oczekujesz pomocy od nas to poproszę o konkretne pytanie, na czym polega Twój problem? I będę wdzięczna, jeśli na przyszłość nie będziesz określał tutaj, na Allegro Gadane, nikogo mianem niedouczonego. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

A od czego jest gwarancja i reklamacja? 

Czy korzystałeś z reklamacji i gwarancji?

Co zrobiłbyś w takiej sytuacji, gdybyś zakupił telefon w zwykłym sklepie? 

Telefon masz kupiony legalnie, więc składasz reklamację sprzedającemu, masz gwarancję producenta. To chyba jest logiczne postępowanie. Jest z tym jakiś problem? To są poo prostu standardowe procedury - albo sam wysyłasz towar producentowi do reklamacji, albo robisz to poprzez sprzedającego. Nie rozumiem w tym przypadku POK. Z jakiego powodu nastąpiło to zdarzenie?

oznacz moderatorów