Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po negatywnej opinii sprzedajacy w końcu odpisal mi na wiadomość. Wysłał mi w odpowiedzi wiele wiadomosci w tym kilka obraźliwych. Czy takie zachowanie należy zignorować czy mozna go jakoś ukarać by nie pozwalał sobie na wyzywanie swoich klientów?
@Matrymona przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Skontaktuj się z nami przez formularz. Wyślij zrzuty ekranu z konwersacji ze sprzedawcą. Nasz dział bezpieczeństwa może zainterweniować.
kopnij go 😐
@Matrymona Byś może nie zgadzał się z Twoją opinią i to był powód . Wystawiając negatyw warto mieć pewność że nie ma innego rozwiązania i wina jest ewidentna sprzedawcy. Niektórzy mogą widząc rację po swojej stronie nawet skierować sprawę do Sądu jako psucie wizerunku firmy czy osoby.