Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po negatywnej opinii sprzedajacy w końcu odpisal mi na wiadomość. Wysłał mi w odpowiedzi wiele wiadomosci w tym kilka obraźliwych. Czy takie zachowanie należy zignorować czy mozna go jakoś ukarać by nie pozwalał sobie na wyzywanie swoich klientów?
@Matrymona przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Skontaktuj się z nami przez formularz. Wyślij zrzuty ekranu z konwersacji ze sprzedawcą. Nasz dział bezpieczeństwa może zainterweniować.
kopnij go 😐
@Matrymona Byś może nie zgadzał się z Twoją opinią i to był powód . Wystawiając negatyw warto mieć pewność że nie ma innego rozwiązania i wina jest ewidentna sprzedawcy. Niektórzy mogą widząc rację po swojej stronie nawet skierować sprawę do Sądu jako psucie wizerunku firmy czy osoby.
Dostalam inny produkt niż byl w sprzedaży na zdjęciu oraz napisałam brak kontaktu w komentarzu oceny. Dopiero po tym raczył się odezwać..
Zasypał mnie wieloma wiadomościami od: zaraz wyślę właściwy proszę o zmianę oceny a za chwilę po tym żądał zwrotu straszył policją i wyzywał od szmat. Wiadomości jedna po drugiej jakby miał schizofrenie..
No to zgłosić jak poradzono wyżej i olać świra.
@Matrymona masz za swoje - jest mail, telefon, dyskusja, skarga do allegro
to są cywilizowane formy kontaktu nie komentarz - jak oceniłaś produkt którego nie widziałaś?
kłamałaś, że jest fajny czy, że jest niezgodny z opisem?
"wycieczki osobiste" pod adresem sprzedającego były?
@RED Klientka wyraźnie napisała, że jednym z powodów negatywnego komentarza był brak kontaktu ze sprzedawcą. Na wcześniejsze wiadomości jaśniepan nie raczył odpisać, ale na komentarz zareagował natychmiast. Nie wiem co musiałoby się wydarzyć żebym do klienta zwrócił się per "szm_a_to". Niektórzy powinni zmienić zawód/odwiedzić psychologa/zniknąć z allegro*
*niepotrzebne skreślić.
@Matrymona Postępuj zgodnie ze wskazówkami otrzymanymi przez allegro. Są jakieś granice przyzwoitości. Sprzedawca nie ma prawa nikogo obrażać.