anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić gdy przesyłka opłacona wysłana a skrytka Inpost pusta?

Bartulka_2006
#8 Zapaleniec#

Witam. Walczę z Inpostem od ponad mca. Są niechętni do pomocy. Kurier szukał mojej paczki w całym paczkomacie i jej nie znalazł. Dzwoniłam na infolinię kilkakrotnie usłyszałam pytanie - czy może ktoś za mnie już odebrał? A może nie zauważyłam? Zero kompetencji wśród pracowników. Napisałam reklamację - dziękuję szefowej firmy ,,Szklany domek" - za wsparcie i pomoc. Dodam tylko, że po otwarciu skrytki (tej dużej) zobaczyłam powietrze. Po kilku tygodniach od zgłoszenia reklamacji (19 marzec 2021) w poniedziałek (12.04.2021) otrzymałam wezwanie do uzupełnienia dokumentacji. Jak można tak traktować ludzi? Poczułam się tak, jakbym to ja była winna temu, że skrytka była pusta. Dlaczego nikt nie wyciągnął konsekwencji od kuriera przecież to jest do sprawdzenia kto nim był w danym dniu. Życzę Państwu i sobie więcej szczęścia... Bartulka_2006

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pinsplash
#21 Demiurg#

@Bartulka_2006 Poszukaj w wyszukiwarce na forum - to w @InPost standard. Na zmęczenie reklamujacego. Były tutaj opisywane przypadki właśnie próśb o dodatkowe ( często absurdalne) dokumenty. Co ciekawe - nie były one wysyłane zaraz po otrzymaniu reklamacji, tylko po długim czasie. Ludzie narzekali na Pocztę Polską ale jeżeli chodzi o rozpatrywanie reklamacji - to Inpost jest znacznie gorszy 😞 ( co samo w sobie jest sztuką).

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Bartulka_2006
#8 Zapaleniec#

Właśnie tak ludzie narzekali na Pocztę Polską... Na rynku pojawiła się konkurencja - niestety niezbyt chętna do pomocy.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Bartulka_2006 Ale po co Ty się szarpiesz z InPostem? Za przesyłkę względem Ciebie odpowiada sprzedawca do czasu aż ją otrzymasz. Odpowiada za jej uszkodzenie i zaginięcie, to wynika z przepisów. Sprzedawcy złóż reklamację i domagaj się ponownej wysyłki lub zwrotu wszystkich kosztów. Jeśli będzie problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o interwencję Allegro. Nie doszło do wydania rzeczy, sprzedawca musi Ci ją wydać lub oddać pieniądze. Przy paczkomatach są kamery, niech Ci udowodni, że otrzymałaś towar. To on musi reklamować w InPost, a nie Ty.

Jeżeli Dyskusja nie rozwiąże problemu, zamknij ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

oznacz moderatorów

Bartulka_2006
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów