anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co się dzieje w sprawie zwrotu

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

 

Allegro zainteresowało się lecz na tym koniec . Okres reklamacji minął i kontaktu brak. 

Sprzedający Marked Lader Shop  nie odebrał zwrotu uszkodzonego towaru i pocałuj go w d. . korespondencja z Allegro tak się skończyła 

Dzień dobry,

dziękuje za wiadomość. 

Przykro mi, że wystąpił problem ze zwrotem przesyłki.

Skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem DPD w sprawie ponownego wydania paczki do dostawy do Sprzedającego. 

Jak tylko otrzymamy więcej informacji, to wrócimy do Pana z wiadomością. 

Proszę się nie martwić, nie zostawimy Pana bez wsparcia. 

W przypadku dodatkowych pytań, proszę o kontakt. 

Życzę miłego popołudnia.   

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@wieslawmatusiak1 skontaktowałam się tej sprawie z zespołem, który zajmuje się weryfikacją Twojej sprawy i poprosiłam ich o odpowiedź. Proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

I pani interwencja jakoś nie pomaga ? trochę cierpliwości mam więc czekam ale na co ?

oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

Dalej czekam jestem cierpliwy - a maże ktoś określi czas oczekiwania ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wieslawmatusiak1 przepraszamy, że musisz czekać, ale tak jak napisaliśmy w sprawie nr 32499765, wyjaśniamy to z przewoźnikiem i jesteśmy już blisko rozwiązania problemu, gdy tylko otrzymamy finalną odpowiedź, damy znać w wiadomości e-mail w prowadzonej korespondencji.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

I jak blisko jest rozwiązanie tego zwrotu ,czekam oczywiści dalej i bardzo się cieszę że tak bardzo jesteście zaangażowani od miesiąca .

oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

Pani Moniko pozdrawiam w oczekiwaniu jestem bardzo cierpliwy  ale chyba macie ten sam system co sprzedający  nie odbieracie meili i niema sprawy ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@wieslawmatusiak1 przepraszam, że to tyle trwa, skontaktowałam się z odpowiednim zespołem z prośbą o informację co się dzieje. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

Jest odpowiedź Allegro może jednak coś się uda zdziałać.

Skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym i potwierdziliśmy z nim adres, na jaki przesyłka ma zostać do niego zwrócona. Przekazaliśmy tę informację również do DPD.

Zgłosiłam interwencję w sprawie przesyłki ponownie do przewoźnika DPD.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

A wysłałeś reklamację za pobraniem?

oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

Nie kolego - paczka odesłana którą sprzedawca po prostu nie odbiera od kuriera i wraca do mnie . Twierdzi ze nie wypłaci bo nie dostarczyłem paczki a to mój obowiązek . więc jak go mam zmusić by odebrał przesyłkę ? Allegro poinformowało że załatwi sprawę lecz już mineło 14 dni wię do pana boga . Ten sprzedajacy już tak działa bo to nie pierwszy wpis o takiej sytuacji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Firma czy prywatny sprzedający?

oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

firma

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

skoro wysłałeś im to pewnie kurierem pod drzwi i nie odebrali to masz dane z trackingu czyli zakładasz dyskusję a po 14 dniach wniosek o ap do allegro bez łaski o odzyskanie kasy za cały zakup plus wklejka z kwitu nadania o zwrot za koszt paczki 

 

oznacz moderatorów

wieslawmatusiak1
#8 Zapaleniec#

dyskusja już zamknięta allegro nie kwapi się jakoś z działaniem piszą tylko że mam się nie martwić i czekać dalej. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

rzecznik praw konsumenta i do uokiku zgłoszenie

porady@dlakonsumentow.pl
 



oznacz moderatorów

Client:44911033
#8 Zapaleniec#

Jaki rzecznik?uokik? na allegro? - hehe tak,tak, na pewno i powodzenia...

(np.Biedronka,Lidl, czy jakis inny zagraniczny ch...u.j - mozna kontrolowac i larac prawda? Ale "nasze" Polskie,najlepsze, najuczciwsze allegro?? - "Państwo Nasze" nie moze przeciez stracic tak zacnego Podatnika jakim jest allegro prawda? 🙂 i tyle w temacie

oznacz moderatorów

Client:44911033
#8 Zapaleniec#

Sprzedający jak to sprzedający - jeden uczciwy, a jakis inny okaze sie "**piiip**kowiczem", ALE....czym i gdzie jest dzis to "super" ALLEGRO i jego zasady i gwarancje co kiedys??? Wszystko bylo czarne na bialym - opinie,oceny,komentarze (WSZYSTKIE) itp itd! Dzis? Dzis allegro nam ZAWSZE  "POMOŻE", "DORADZI" i co tylko sobie MY KLIENCI zażyczymy i wogle....

(I ten kur...wa KIT, ze 98% spraw rozwiazuje "SIE SAMO" bez "POMOCY ALLEGRO"...)

Dlugo by mozna bylo dzis tu pisac i wymieniac,ale po co??? Dla 5? Moze 10osob ktore to moze przeczyta??

Ja swoje male "sledztwo" robilem przez ostatnie prawie 3miesiace no i co nieco dopiero teraz "zauwazylem" - jak to wszystko naprawde tu dziala i funkcjonuje - super ulepszenia i zmiany - BY BYLO NAM JESZCZE ŁATWIEJ I LEPIEJ itp.itd....

(Supersprzedawcy,InniKlienciOglądaliRównież,PorównajXofertTegoProduktu,Supercena,PołączTeSameProdukty...itp.itd. -  TO WSZYSTKO DLA NAS haha!

 

Niestety dla nas,zwyklych klientow, ktorzy od lat zaufali ALLEGRO - rok temu chociaż to glupie "SHOPPY" bylo (konkurencja!!) - dzis w Polsce mamy allegro i nic poza tym takze.....)

 

oznacz moderatorów