Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj jest 18 maja. W szczegółach zakupu jest godzina 13:03 jako pozycja "Paczka przekazana z punktu kurierowi" tymczasem obecna godzina mówi, że jest ledwie po 11:00. Moje pytanie: czy szczegóły zakupu przewidują przyszłość, czy biorą inną strefę czasową pod uwagę i jeśli tak - to którą?
Widocznie niektórzy więcej widzą albo mają dobry kontakt z jasnowidzem i są pewni o której ją odbierze.
@TheFiend wygląda to na błąd techniczny. Sprawdzałam jeszcze w dwóch miejscach i nie widzę takiego statusu. Konsultuję to z naszym działem technicznym. 🙂
@TheFiend otrzymałam informację, że błąd jest po stronie przewoźnika i to on przesyła nam błędne statusy. Sprawa została już zgłoszona. 🙂