anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co się stało z moimi pieniędzmi?

MAMY ROZWIĄZANIE!
zuzajustyna
#7 Wielbiciel#

7 grudnia zakupiłam komiks dla syna na Allegro. Zapłaciłam przelewem.  Kiedy 3 stycznia nadal nie otrzymałam książki rozpoczęłam dyskusję ze sprzedającym. Twierdził on, że książka jedzie zza granicy i że muszę uzbroić się w cierpliwość. Cierpliwości starczyło mi tylko do 16 stycznia. Sprzedawca dalej twierdził, że muszę być cierpliwa itd. W końcu po 20 stycznia poprosiłam o zwrot pieniędzy. 30 stycznia Sprzedający zwrócił pieniądze na konto Allegro o czym zostałam powiadomiona. 
Dostałam też informację, że:

"30 stycznia 2023 23:33
Sprzedający zwrócił 117,00 PLN. Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty), z którego Kupujący zapłacił za zamówienie. Gdy tak się stanie, proszę, by Kupujący oznaczył Dyskusję jako rozwiązaną."
 
Problem w tym, że jest 10 luty, minęło 8 dni roboczych a ja nie dostałam od Allegro zwrotu pieniędzy.  
A najgorsze, że nie wiem do kogo się zwrócić i jak to wyjaśnić.
Czy ktoś może mi coś poradzić?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zuzajustyna Cześć 🙂 Za zamówienie numer 0c9b2fe1-7633-11ed-809c-81101c284a50 sprzedający zlecił zwrot 30 stycznia. 

Zamówienie było to opłacone w ramach Allegro Pay, zatem pieniądze zwiększyły limit w usłudze. Jeśli zdążyłaś spłacić to zamówienie, to na Twoim koncie powstała nadpłata. 

Uzupełnij proszę informacje o swoim numerze konta w panelu Allegro Pay (https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/) i nadpłata zostanie zwrócona na podany rachunek bankowy. 🙂 

oznacz moderatorów
zuzajustyna
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję. Tak ja, zdążyłam już a to zapłacić i nie podoba mi się ta nadpłata... ale cóż. 

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów