Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem w czerwcu zeszłego roku tablet za ok 1000zł. Podziałał do grudnia i wysiadło w nim usb.
sprzedawca - serwis_online udzielał 1 rok gwarancji. Zakup był na firmę, którą prowadzę.
Odesłałem przedmiot przed świętami bożego narodzenia, do dziś nie mam go z powrotem, ani żadnej informacji co się z nim dzieje. Ostatnią wiadomość (przez allegro) mam, że "dziś sprawdzą" co jest grane i ... od dwóch tygodni cisza.
Widze,że skończyli sprzedaż na allegro... co mogę zrobić w tej kwestii ? gdzie się udać ?
zgłoś problem tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
najlepiej przez chat .
@sledzik-ldz Nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawcą? Jemu wysłałeś tablet czy gdzieś do serwisu wskazanego przez sprzedawcę? Uzgodniłeś wcześniej ze sprzedawcą przed wysłaniem jak i gdzie wysłać tablet? Bo jak wysłałeś bez żadnej informacji to może gdzieś sobie jeszcze leży.
W razie braku informacji załączonej do reklamowanego towaru lub wcześniejszym uzgodnieniu jego procesu gwarancji, sprzedawca czy gwarant nie ma obowiązku nic robić jeśli nie jest pewien że dany towar jest tym towarem o którym mowa lub nie jest w stanie w prosty sposób połączyć otrzymany towar ze zgłoszeniem np telefonicznym czy mejlowym. Dlaczego? bo może być więcej podobnych reklamacji i dokładny proces czy system wskazany przez sprzedawcę czy gwaranta jest możliwy do jego realizacji 😉
sprzedawca czy gwarant nie ma obowiązku nic robić
To jest dopiero wprowadzanie w błąd.
@sledzik-ldz W czerwcu nie widzę na Twoim koncie zakupu takiego przedmiotu. Czy chodzi Ci o transakcję z marca 2020: Laptop / Tablet Dell Venue 11 Pro 7130 i5 PREZENT! (8733139397)?
Tak, chodzi o tego della.
Pytałem sprzedawcy czy mogę go odesłać na gwarancję i gdzie - dostałem odpowiedź, puściłem go poprzez DHL-a ode mnie z pracy, mam potwierdzenie odbioru kilka dni po nadaniu.
Późnej cisza, po mojej interwencji informacja, że się "dowiedzą o co chodzi bo dawno powinna być zrealizowana" i ... dalej cisza.
Teraz nawet nie odpowiadają na wiadomości. Zero też kontaktu telefonicznego...
@sledzik-ldz A jakiej firmy był ten tablet? rejestrowałeś go po zakupie?
Gdyż wśród najpopularniejszych marek po rejestracji urządzenia u producenta możesz składać reklamacje do producenta a tym samy ich serwisów. Tak samo masz dostęp do tego co się dzieje ze sprzętem, jaki ma status naprawy itp. Wystarczy mieć dany nr produktu jak masz zarejestrowany lub nr produktu oraz zgłoszenia naprawy, który powinieneś otrzymać od sprzedawcy lub gwaranta z potwierdzeniem odbioru sprzętu do reklamacji.
Chyba, ze naprawy ktoś dokonuje na własną rękę u Pana "Stasia" w garażu 😁😉
Niestety, tutaj towar "z outletu" - gwarancja serwisowa u sprzedawcy jedynie wchodziła w grę...
Tu nie chodzi o to, czy to zrobili czy nie, tylko czemu ja go jeszcze nie mam i co z tym mogę zrobić 🙂
@sledzik-ldz Wysłaliśmy wiadomość w tej sprawie do sprzedającego. Mam nadzieję, że to pomoże.
@sledzik-ldz Rozumiem Ciebie, normalnie sprzedawca czy serwis zwykle mają ze sobą kontakt i jak są jakieś większe problemy to kupujący jest informowany. Nie rozumiem po prostu skąd milczenie sprzedawcy, tym bardziej, ze to nie w jego interesie i zapewne zdaje sobie sprawę że to prowadzi do jego kłopotów.
@sledzik-ldz a dosłałeś z tytułu gwarancji ( tu dobrowolnie czas ustalają zgodnie z gwarancją ) czy z tytułu rękojmi ( tu mają 14 dni na rozpatrzenie po tym czasie automatycznie zostaje uznana reklamacja ) ?