Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam dostałem w paczce nie to co zamawiałem
Zacznij od kontaktu ze sprzedającym, on odpowiada za towar, paczkę i złóż mu reklamacje. Napisz przez centru wiadomości, ale masz w zakładce "moje zakupy", zadaj pytanie sprzedającemu albo dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:49965340 Skontaktuj się w tej sprawie bezpośrednio ze Sprzedającym. Możesz skorzystać z Centrum Wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci
@Client:49965340 a rozmawiałeś już ze sprzedawcą na ten temat?
Ja kiedyś podobny błąd zrobiłem. Zamieniłem etykiety i klient co chciał żelazko dostał czajnik, ten od czajnika żelazko. Skończyło się tym, że żelazko przesłałem od jednego klienta do drugiego a czajnik musiałem wysłać drugi. Klientce, która go omyłkowo dostała tak się spodobał, że go zatrzymała i zapłaciła za niego. 🙂