anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wprowadzanie w błąd kupujacych

Client:86066057
#7 Wielbiciel#

Witam,

kupiłem pewną rzecz, której sprzedający przez kilka dni nawet nie nadał. Skontaktowałem się z nim i twierdzi, że nie wysłał mi przesyłki, ponieważ transport nie dotarł do niego. To zatem oznacza, że wystawił na sprzedaż rzecz, której nie posiadał. Czy jest zgodne z prawem tworzenie fikcyjnych aukcji ?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

To jest zasługa allegro. Jakiś czas temu zaczęło wyżej wyświetlać aukcje z większą ilością przedmiotów. W związku z czym sprzedający by sprzedać zaczęli wystawiać po 10000 przedmiotów, dokupując je w trakcie aukcji. Nie powinni ale cóż to albo nie sprzedać....

oznacz moderatorów

Client:86066057
#7 Wielbiciel#

Powinni chociaż zrekompensowac stracony czas, bo mogłem to kupić gdzie indziej. A tak będę czekał pewnie kilka dni na zwrot kasy. Może jakiś moderator się wypowie? Chyba temat fikcyjnych aukcji jest niezbyt wygodny 👎

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86066057 Sprzedający odpowiadają za dostępność oferowanego towaru. Czy termin wysyłki podany w ofercie został przekroczony w przypadku, który opisujesz?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:86066057
#7 Wielbiciel#

Pani moderator, pytanie nie dotyczy tylko mojego przypadku, a przyzwolenia jakie dostają sprzedawcy na robienie z ludzi **piiip**ów. Trace półtora tygodnia i zostaje bez przedmiotu i z przelewem zwrotnym (który dojdzie pewnie po świętach).

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86066057 Czy dobrze myślę, że chodzi o zamówienie nr 3a6880e0-b657-11ec-bc9e-d79a5d215b2a? Przwidywany czas dostawy to 15-16 dni roboczych, a zakupu dokonałeś 7 kwietnia.

Tak, jak pisałam, to sprzedający odpowiadają za dostępność towarów, które wystawiają na sprzedaż. W każdej ofercie jest widoczny przewidywany czas dostarczenia tych przedmiotów. Jeśli sprzedający wywiązują się z warunków sprzedaży, nie ma podstaw by sądzić, że coś jest nie tak. 

Jeżeli jest problem z dostępnością lub dostawą, w pierwszej kolejności zalecamy kontakt ze sprzedającym. Można to zrobić przy pomocy dyskusji. Klienci mogą również ubiegać się o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:86066057
#7 Wielbiciel#

Nie chodzi o to zamówienie, tylko o to z 11 kwietnia. Po co to odbieganie od tematu i zwalanie winy na kupującego?

Skoro płacę za coś z góry, to liczę, że dostanę tą rzecz w terminie. Gdybyście karali za takie akcje, to by ich nie było. Dajcie możliwość wystawiania 1 miliona sztuk, bo poprzeczka jest za nisko.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:86066057 Gdyby karali za takie akcje to musieliby zacząć od ukarania OSA - Oficjalnego Sklepu Allegro.  Tam takie akcje idą w tysiące i nic sobie z tego nie robią. Polecam poczytać sobie komentarze. 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not "Sprzedający odpowiadają za dostępność oferowanego towaru."

Ten też? - https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro/oceny?recommend=false&page=1

Bo patrząc po ilości negatywów za brak towaru lub opóźnioną wysyłke to nie bałdzo 😛

oznacz moderatorów